Бренд енергетичних напоїв PIT BULL™, відомий масштабними медійними проєктами і активним фан-ком’юніті, випустив колекцію Ohueno яскравих бомберів, а також Ohueno щасливих малинових шкарпеток і Ohueno стильних двосторонніх панам. Стартова партія розійшлася, навіть не дочекавшись офіційного анонсу. Наразі до продажу надходить друга партія.
«Як люди “дружать сім’ями”, так і нам в Ohueno захотілося “дружити продуктами”. Зі старту стало зрозуміло, з ким ми хочемо зробити колаборацію: 1) компанія або продукт, створений в Україні; 2) який успішно перемагає світові бренди в суперконкурентних галузях; 3) такий само зухвалий, як і Ohueno. Наш улюблений формат для роботи — це “відсутність плану”, коли можна створювати щось за покликом натхнення. Тож, одного разу зустрівшись із креаторами “Нових Продуктів”, ми розпочали спільну творчість. Ми нікуди не поспішали, не висмоктували ідеї з пальця, а просто робили доти, доки всім не сподобається», — пояснив свою позицію Артем Будаєв, засновник бренда одягу Ohueno.
«Обираючи основу концепції, ми розглянули вісім варіантів. Далі ми пройшли довгий шлях у чотири місяці, за які встигли спробувати попрацювати з чотирьома дизайн-студіями, двома ілюстраторами та зрештою зробили все самі. Єдиним і неповторним героєм колекції очікувано став відважний пес-талісман PIT BULL™ — упізнаваний персонаж для усіх прихильників продукту. Макет справді намальований фломастером від руки, а потім відсканований із мінімальними цифровими правками. За цей час ми також встигли перебрати біля десяти моделей одягу і зупинилися на двосторонньому бомбері, панамі та шкарпетках. Це той випадок, коли інший одяг на тілі, можливо, буде навіть зайвим», — розкрила внутрішню кухню Олена Чувакіна, бренд-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».
Про колекцію
Бомбери Ohueno x PIT BULL™ — демісезонна двостороння куртка для шанувальників барвистого епатажу та/або більш лаконічного стилю. «Двоє світів в одному бомбері», як кажуть в Ohueno. Принт однієї сторони зображує пітбуля, виконаного в інфантильній манері та жовто-рожевій гамі, принт іншої — це розсип кісточок у двох фірмових для Ohueno кольорах: жовтому та чорному. Шкарпетки PIT BULL™, якість — Ohueno. Яскравий портрет жовтого пса на контрастному малиновому тлі і з написом Gav змусить світ припасти до твоїх ніг.
28 квітня на Instagram-сторінці Ohueno був опублікований презентаційний ролик, який відтворює правдиву історію створення бомбера, пошитого обмеженим накладом у 44 одиниці. Вже до 16 травня бомбери були розкуплені, зокрема на київському міському івенті «Кураж Базар». Ба більше, сформувалася черга з тих, кому не вистачило розмірів. Щодо панам, на цей час із 60-ти одиниць залишилося лише 6, вони розлетілися у перший же день презентації на одеському фестивалі «Гешефт». Щодо резонансу в соцмережах — це понад 100 органічних згадувань у публікаціях та сторіз за відсутності будь-якого додаткового стимулювання: жодного залучення інфлюенсерів або акцій та розіграшів принципово не проводиться.
Про бренди PIT BULL™ і Ohueno
Бренд Ohueno широко відомий креативній міській молоді, людям із прогресивними поглядами та активним відвідувачам культурних урбан-подій. Починали хлопці з невеличких крафтових партій на «Кураж Базарі»–2016 і розвинулися до повномасштабного бренда із фірмовими магазинами в центрі найбільших українських міст. За жовтими дощовиками із зухвалим, але щирим написом свого часу в Інстаграмі стояла черга. Щасливчики, які відхопили своє Ohueno, викликали весь спектр емоцій на вулицях міста: від заздрощів хіпстерів до обурення ретроградів. На останній закид засновник бренда Артем Будаєв лише безтурботно відповідав: «А ви можете вжити це слово в якомусь негативному контексті?»
PIT BULL™ — це український енергетик високої якості за доступною ціною. Збалансований вміст кофеїну, таурину і натуральних соків дозволяє жити яскравим, активним і насиченим життям щодня. Цільова аудиторія PIT BULL™ — молодь із незалежним та нестандартним мисленням, що не визнає жодних догм та авторитетів. Бренд входить до топ-3 українських ключових гравців у категорії енергетичних напоїв із часткою ринку понад 24%. Завдяки вдалому соціальному позиціонуванню, розвитку нативної комунікації та власних сучасних медіамайданчиків проєкти Pit Bull Live та Pit Bull Fight під егідою PIT BULL™ завоювали 2020 року одразу чотири престижні нагороди Effie Awards Ukraine, зокрема золото.
Настала ера органічного маркетингу: успіх PIT BULL™ та Ohueno це неухильно доводять. Обидва бренди поділяють любов та віру в натуральність взаємодії з аудиторією. Принти, намальовані від руки, лайки, поставлені від душі, ковток, зроблений із насолодою. Навіть говорячи про плани на майбутнє, партнери мають намір запропонувати вибір саме споживачам: пошити ще бомбери і панами, щоб вистачило на всіх охочих, чи розробити новинки, адже ідей у команди ще залишилося чимало.
Сайт бренда – ohueno.com, сторінка в Instagram – instagram.com/ohuenocom.
Читайте також: Бренд одягу ROUSSIN і агенція WhyNot? Enot створили колекцію в підтримку тварин з притулку «Сіріус».