• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

PIT BULL™ у колаборації з брендом Ohueno випустив колекцію одягу та аксесуарів

3 Червня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
PIT BULL™ у колаборації з брендом Ohueno випустив колекцію одягу та аксесуарів
Share on FacebookShare on Twitter

Бренд енергетичних напоїв PIT BULL™, відомий масштабними медійними проєктами і активним фан-ком’юніті, випустив колекцію Ohueno яскравих бомберів, а також Ohueno щасливих малинових шкарпеток і Ohueno стильних двосторонніх панам. Стартова партія розійшлася, навіть не дочекавшись офіційного анонсу. Наразі до продажу надходить друга партія.

«Як люди “дружать сім’ями”, так і нам в Ohueno захотілося “дружити продуктами”. Зі старту стало зрозуміло, з ким ми хочемо зробити колаборацію: 1) компанія або продукт, створений в Україні; 2) який успішно перемагає світові бренди в суперконкурентних галузях; 3) такий само зухвалий, як і Ohueno. Наш улюблений формат для роботи — це “відсутність плану”, коли можна створювати щось за покликом натхнення. Тож, одного разу зустрівшись із креаторами “Нових Продуктів”, ми розпочали спільну творчість. Ми нікуди не поспішали, не висмоктували ідеї з пальця, а просто робили доти, доки всім не сподобається», — пояснив свою позицію Артем Будаєв, засновник бренда одягу Ohueno.

«Обираючи основу концепції, ми розглянули вісім варіантів. Далі ми пройшли довгий шлях у чотири місяці, за які встигли спробувати попрацювати з чотирьома дизайн-студіями, двома ілюстраторами та зрештою зробили все самі. Єдиним і неповторним героєм колекції очікувано став відважний пес-талісман PIT BULL™ — упізнаваний персонаж для усіх прихильників продукту. Макет справді намальований фломастером від руки, а потім відсканований із мінімальними цифровими правками. За цей час ми також встигли перебрати біля десяти моделей одягу і зупинилися на двосторонньому бомбері, панамі та шкарпетках. Це той випадок, коли інший одяг на тілі, можливо, буде навіть зайвим», — розкрила внутрішню кухню Олена Чувакіна, бренд-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».

Про колекцію

Бомбери Ohueno x PIT BULL™ — демісезонна двостороння куртка для шанувальників барвистого епатажу та/або більш лаконічного стилю. «Двоє світів в одному бомбері», як кажуть в Ohueno. Принт однієї сторони зображує пітбуля, виконаного в інфантильній манері та жовто-рожевій гамі, принт іншої — це розсип кісточок у двох фірмових для Ohueno кольорах: жовтому та чорному. Шкарпетки PIT BULL™, якість — Ohueno. Яскравий портрет жовтого пса на контрастному малиновому тлі і з написом Gav змусить світ припасти до твоїх ніг. 

  • PIT BULL™ у колаборації з брендом Ohueno випустив колекцію одягу та аксесуарів
  • PIT BULL™ у колаборації з брендом Ohueno випустив колекцію одягу та аксесуарів

28 квітня на Instagram-сторінці Ohueno був опублікований презентаційний ролик, який відтворює правдиву історію створення бомбера, пошитого обмеженим накладом у 44 одиниці. Вже до 16 травня бомбери були розкуплені, зокрема на київському міському івенті «Кураж Базар». Ба більше, сформувалася черга з тих, кому не вистачило розмірів. Щодо панам, на цей час із 60-ти одиниць залишилося лише 6, вони розлетілися у перший же день презентації на одеському фестивалі «Гешефт». Щодо резонансу в соцмережах — це понад 100 органічних згадувань у публікаціях та сторіз за відсутності будь-якого додаткового стимулювання: жодного залучення інфлюенсерів або акцій та розіграшів принципово не проводиться.

Про бренди PIT BULL™ і Ohueno

Бренд Ohueno широко відомий креативній міській молоді, людям із прогресивними поглядами та активним відвідувачам культурних урбан-подій. Починали хлопці з невеличких крафтових партій на «Кураж Базарі»–2016 і розвинулися до повномасштабного бренда із фірмовими магазинами в центрі найбільших українських міст. За жовтими дощовиками із зухвалим, але щирим написом свого часу в Інстаграмі стояла черга. Щасливчики, які відхопили своє Ohueno, викликали весь спектр емоцій на вулицях міста: від заздрощів хіпстерів до обурення ретроградів. На останній закид засновник бренда Артем Будаєв лише безтурботно відповідав: «А ви можете вжити це слово в якомусь негативному контексті?»

PIT BULL™ — це український енергетик високої якості за доступною ціною. Збалансований вміст кофеїну, таурину і натуральних соків дозволяє жити яскравим, активним і насиченим життям щодня. Цільова аудиторія PIT BULL™ — молодь із незалежним та нестандартним мисленням, що не визнає жодних догм та авторитетів. Бренд входить до топ-3 українських ключових гравців у категорії енергетичних напоїв із часткою ринку понад 24%. Завдяки вдалому соціальному позиціонуванню, розвитку нативної комунікації та власних сучасних медіамайданчиків проєкти Pit Bull Live та Pit Bull Fight під егідою PIT BULL™ завоювали 2020 року одразу чотири престижні нагороди Effie Awards Ukraine, зокрема золото.

Настала ера органічного маркетингу: успіх PIT BULL™ та Ohueno це неухильно доводять. Обидва бренди поділяють любов та віру в натуральність взаємодії з аудиторією. Принти, намальовані від руки, лайки, поставлені від душі, ковток, зроблений із насолодою. Навіть говорячи про плани на майбутнє, партнери мають намір запропонувати вибір саме споживачам: пошити ще бомбери і панами, щоб вистачило на всіх охочих, чи розробити новинки, адже ідей у команди ще залишилося чимало.

Сайт бренда – ohueno.com, сторінка в Instagram – instagram.com/ohuenocom.


Читайте також: Бренд одягу ROUSSIN і агенція WhyNot? Enot створили колекцію в підтримку тварин з притулку «Сіріус».

Теги: колабораціякреативмодафешн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025
“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.