Оголошене минулого місяця злиття двох мегакорпорацій індустрії розваг – WarnerMedia, що належить AT&T, та Discovery – яке оцінюється в 43 мільярди доларів, ще на крок наблизилося до свого завершення після офіційного оголошення, що спільна компанія матиме назву Warner Bros. Discovery.
В результаті цього злиття WarnerMedia стане окремою компанією під керівництвом Discovery. Новостворену компанію очолить Гендиректор Discovery Девід Заслав.
З цих двох компаній WarnerMedia є беззаперечно більшою. Її доходи за 2020 рік десь втричі перевищують доходи Discovery за цей самий період. До того ж, їй належить цілий ряд іконічних персонажів та франшиз. Внеском Discovery, зі свого боку, є величезний архів реаліті-шоу та права на трансляцію новин і спорту, що поступово набирають обертів у Європі.
Warner Bros. Discovery відійдуть такі бренди як Warner Bros., HBO, DC Comics та CNN, щоб вона могла вибороти собі місце серед великих стрімінгових сервісів.
Девід Заслав так прокоментував злиття компаній: «Ми переконані, що це стане найбільшим та найцікавішим місцем у світі для того, щоб ділитися великими, важливими та впливовими історіями у будь-якому жанрі та на будь-якій платформі: кінематограф, телебачення, стрімінг тощо».
Слоганом спільної компанії стане цитата з «Мальтійського сокола», класики Warner Bros., «Те, з чого зроблені мрії».
AT&T та Discovery розраховують завершити злиття в середині 2022 року. Акціонерам AT&T належатиме 71% нової компанії. Загалом це більше схоже на те, що WarnerMedia виокремлюється з AT&T, прихопивши із собою Discovery.
Стрімінгова битва
Щодо стрімінгу учасник ради директорів Discovery Боб Джонсон зазначив: «Стрімінг перетвориться на війну контенту, яка вимагатиме інвестицій. Якщо у вас немає капіталу на придбання контенту і ресурсів для його створення, вам цієї битви не виграти. На нас чекає період консолідації. Я вважаю, що після цього залишиться три, чи може, чотири переможці. А всім іншими доведеться переосмислити свою стратегію, або продавши свою бібліотеку контенту, або знайшовши спосіб стати нішевим сервісом».
Тому-то вони і сподіваються, що утворена після злиття компанія Warner Bros. Discovery стане набагато впливовішим гравцем у сфері стрімінгу, ніж WarnerMedia та Discovery були окремо.
Зазначимо, що WarnerMedia належить стрімінговий сервіс HBO Max, який досі був доволі успішним, хоча розмірами до Netflix і Disney Plus йому не дорівнятися. А Discovery лише нещодавно запустила власний сервіс Discovery Plus.
Девід Заслав стверджує, що об’єднана компанія приділятиме щороку 20 мільярдів доларів на новий контент. Це – не менше, ніж витрачає на контент Netflix, і більше, ніж аналогічний річний бюджет Disney Plus. А відтак гендиректор нової компанії сподівається, що незабаром стрімінговий сервіс Warner Bros. Discovery охопить 400 мільйонів домівок.