• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Після злиття WarnerMedia та Discovery компанія матиме назву Warner Bros. Discovery

3 Червня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Оголошене минулого місяця злиття двох мегакорпорацій індустрії розваг – WarnerMedia, що належить AT&T, та Discovery – яке оцінюється в 43 мільярди доларів, ще на крок наблизилося до свого завершення після офіційного оголошення, що спільна компанія матиме назву Warner Bros. Discovery.

В результаті цього злиття WarnerMedia стане окремою компанією під керівництвом Discovery. Новостворену компанію очолить Гендиректор Discovery Девід Заслав.

З цих двох компаній WarnerMedia є беззаперечно більшою. Її доходи за 2020 рік десь втричі перевищують доходи Discovery за цей самий період. До того ж, їй належить цілий ряд іконічних персонажів та франшиз. Внеском Discovery, зі свого боку, є величезний архів реаліті-шоу та права на трансляцію новин і спорту, що поступово набирають обертів у Європі.

Warner Bros. Discovery відійдуть такі бренди як Warner Bros., HBO, DC Comics та CNN, щоб вона могла вибороти собі місце серед великих стрімінгових сервісів.

Девід Заслав так прокоментував злиття компаній: «Ми переконані, що це стане найбільшим та найцікавішим місцем у світі для того, щоб ділитися великими, важливими та впливовими історіями у будь-якому жанрі та на будь-якій платформі: кінематограф, телебачення, стрімінг тощо».

Слоганом спільної компанії стане цитата з «Мальтійського сокола», класики Warner Bros., «Те, з чого зроблені мрії».

AT&T та Discovery розраховують завершити злиття в середині 2022 року. Акціонерам AT&T належатиме 71% нової компанії. Загалом це більше схоже на те, що WarnerMedia виокремлюється з AT&T, прихопивши із собою Discovery.

Стрімінгова битва

Щодо стрімінгу учасник ради директорів Discovery Боб Джонсон зазначив: «Стрімінг перетвориться на війну контенту, яка вимагатиме інвестицій. Якщо у вас немає капіталу на придбання контенту і ресурсів для його створення, вам цієї битви не виграти. На нас чекає період консолідації. Я вважаю, що після цього залишиться три, чи може, чотири переможці. А всім іншими доведеться переосмислити свою стратегію, або продавши свою бібліотеку контенту, або знайшовши спосіб стати нішевим сервісом».

Тому-то вони і сподіваються, що утворена після злиття компанія Warner Bros. Discovery стане набагато впливовішим гравцем у сфері стрімінгу, ніж WarnerMedia та Discovery були окремо.

Зазначимо, що WarnerMedia належить стрімінговий сервіс HBO Max, який досі був доволі успішним, хоча розмірами до Netflix і Disney Plus йому не дорівнятися. А Discovery лише нещодавно запустила власний сервіс Discovery Plus.

Девід Заслав стверджує, що об’єднана компанія приділятиме щороку 20 мільярдів доларів на новий контент. Це – не менше, ніж витрачає на контент Netflix, і більше, ніж аналогічний річний бюджет Disney Plus. А відтак гендиректор нової компанії сподівається, що незабаром стрімінговий сервіс Warner Bros. Discovery охопить 400 мільйонів домівок.

Джерело 1, 2

Теги: бізнескреативні індустріїмедіа

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Громадська організація Design for Ukraine оголосила про запуск першого в Україні масштабного дослідження, присвяченого професійній етиці у сфері дизайну. Через онлайн-опитування команда хоче з’ясувати, як українські дизайнери та дизайнерки сприймають...

Читати даліDetails

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.