• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ремесло

Як працювати з маркетингом освітніх програм, або Чому Educational Marketing Specialist в 2021 році на вагу золота

1 Червня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як працювати з маркетингом освітніх програм, або Чому Educational Marketing Specialist в 2021 році на вагу золота
Share on FacebookShare on Twitter

За оцінками експертів, до 2025 року глобальний ринок онлайн-освіти виросте в півтора рази, в порівнянні з 2020 роком. Тому роботи для маркетолога в цій сфері все ще буде багато. Ірина Шевчук, ЕРАМ Lead Marketing Specialist, розповідає, хто такий Educational Marketing Specialist, а також ділиться своїм досвідом щодо того, як виграти конкурентну боротьбу на ринку освіти, бути цікавими для слухачів різного віку і які якості та навички для цього потрібно мати маркетологу. Ірина займається просуванням навчальних проектів з 2013 року, останні кілька років фокусується на промо EPAM University, освітніх програмах для підготовки IT-спеціалістів.

Ірина Шевчук, ЕРАМ Lead Marketing Specialist
Ірина Шевчук

Сфера освіти має свою особливість, адже, перш за все, ми переконуємо цільову аудиторію в тому, що навчання їй необхідне. Фактично, освітні заходи конкурують не стільки один з одним, скільки з усією індустрією розваг і дозвіллям. Що вибере потенційний кандидат: похід у бар з друзями, побачення, серіал або вечірнє заняття на курсах?

В EPAM University сходяться всі фактори: по-перше, наші програми тривалі, що вимагає більшої залученості; по-друге, вони безкоштовні; по-третє, орієнтовані на слухачів, у яких на першому місці саморозвиток і кар’єрні перспективи.

Виклики 2020 року певною мірою ускладнили взаємодію зі студентами — адже всі офлайн-заходи в університетах і офісах компанії відклали. Традиційний EPAM Open Day довелося тимчасово скасувати. Однак допомогти втримати зв’язок з аудиторією можуть добре «прокачані» акаунти в Facebook і Telegram. Перехід в онлайн для нашої програми пройшов досить гладко і навіть допоміг розширити географію — тепер наші освітні програми доступні не тільки в містах, де присутня компанія, але і в будь-якому регіоні.

Як враховувати інтереси різних категорій в межах одних маркетингових активностей?

Більшість навчальних програм в IT орієнтовані на дві основні цільові аудиторії: студенти 2-3 курсу ВНЗ, які готові серйозно працювати над своїм професійним ростом, і «світчери» — люди з досвідом роботи в інших сферах. Ці категорії людей досить різні, але їх об’єднують цілеспрямованість і мотивація. Що працює для обох аудиторій?

  • Корисний контент. Їм цікаво, що треба знати і вміти, щоб отримати роботу, на які джерела інформації орієнтуватися при підготовці, як розірвати замкнуте коло «немає роботи — немає досвіду, немає досвіду — немає роботи».
  • Зворотній зв’язок. Для того, щоб залишатися на «одній хвилі» з аудиторією, потрібно постійно контактувати з підписниками. Багато маркетологів орієнтуються на дані аналітики, портрет клієнта і зведення продажів. Але потрібно також питати безпосередньо у самих користувачів освітніх послуг про те, який контент їм цікавий, про що вони хотіли б дізнатися. Спостереження за реакціями і залученістю, аналіз дозволяють зробити висновки і сформувати подальші активності.
  • Фан. Я часто наводжу аналогію зі здоровою їжею. Всі знають, що броколі, вівсянка і куряча грудка — корисні. Але навряд чи хтось буде радий цьому меню кожен день. Потрібен баланс важливої, потрібної інформації і розважального контенту. Веселі квізи, добірки тематичних фільмів для вихідних, тести і завдання дозволяють аудиторії перемикатися. Переконана, що навчання має приносити задоволення.
  • Відкритість як підхід. Близько 2/3 наших івентів присвячуються Q&A сесіям. Завдяки цій практиці можна «відчути» аудиторію, виявити проблеми, мотивації, сумніви.
  • Класні спікери. Мова не стільки про фахові професійні досягнення, скільки про залучення майстрів публічних виступів. Вони не тільки якісно пояснюють свою тему, а й, мотивувавши учасників заходу, створюють ті горезвісні «впізнаваність, залученість і лояльність» до освітнього бренду, за які, власне, і боряться маркетологи. Тому завдання маркетолога — допомогти підготуватися, проконсультувати, як краще виглядати в кадрі. Ця інвестиція часу себе виправдовує завжди. Я завжди намагаюся оточити експертів максимальною турботою.
  • Знання локальних особливостей. Працюючи з аудиторією EPAM University в інших країнах, я спостерігаю багато схожого. «Біль» студентів у Польщі, Угорщині або Іспанії однаковий: «нема досвідує — немає роботи». І мета у всіх одна — отримати першу роботу в ІТ. Але є цікаві ментальні відмінності, які потрібно враховувати. Наприклад, плануючи заходи і кампанії в Іспанії, потрібно мати на увазі, що шанси привернути увагу аудиторії у вихідні — практично нульові. Настрій — суцільна фієста!

Хто він, Educational Marketing Specialist?

Для мене Educational Marketing Specialist — це «людина-оркестр», у якого завжди є план «Б». А часто і план «В». І той, хто безперервно вчиться сам. Основні напрямки в моєму «списку справ на сьогодні»:

  • Щоденні комунікації. У EPAM University представлені понад 20 напрямків, тому кожен день — це багато спілкування з командами, експертами, тренерами. Також контактую з представниками програм в інших країнах — у нас є традиція обміну досвідом і знаннями. І не менш важливо — спілкування з кандидатами в соцмережах. Питання різні, і їх багато — від «Коли відкриється новий набір на .Net?» до «Чому у мене такий низький результат тесту з англійської?».
  • Підготовка та проведення заходів. Не всі маркетологи це модерують, але мені цікаво. Це хороший драйв, але потрібно бути готовим до форс-мажорів. Можна втратити інтернет за 5 хвилин до виходу в ефір, залишитися без «віртуальної кімнати», а іноді і без спікера, який не зміг вчасно підключитися. Але розрулити ситуацію без втрат допомагають перестановки в програмі і грамотна модерація. Якщо тема виступу цікава і спікер класно її підносить, слухачі забувають про технічні негаразди. У стресових ситуаціях найцінніше — це надійна команда, яка все розуміє з першого погляду.
  • Контроль діджитал-кампаній. У середньому в нас постійно відкриті 8-10 наборів на програми. Кожен із них вимагає підготовки промокампаній, підбору і супроводу спікерів, написання текстів, створення візуального ряду, посилення, коли потрібно і скасування, коли необхідну кількість реєстрацій зібрано.

Основні помічники маркетолога

Мені насправді потрібно небагато — календар, куди вношу все важливе, аж до особистих зустрічей, і trello, система управління проєктами для взаємодій із командою.

Більш пильну увагу слід приділити необхідним hard і soft skills. Маркетолог, у першу чергу, — відмінний комунікатор, який легко знайде спільну мову з різними людьми. Він також повинен вміти керувати командою. Звичайно, важливо володіти і hard скілами: соцмережі, таргетована реклама, мейл-розсилки, вміти писати тексти для різних цільових аудиторій, модерувати, розуміти дизайнерські рішення, відрізняти «що добре» чи «що погано» для даної кампанії. Словом, це комплекс навичок з різних професій, об’єднаним словом «мультизадачність». І, так, потрібно знати англійську, щоб стежити за новинами і трендами галузі, глобальними рекламними кампаніями.

Але головна якість для Educational Marketing Specialist — це любов до навчання і розвитку. Як би нам не хотілося простих і швидких рішень — за вихідні професію не освоїти і настільної книжки маркетолога не існує. Але, якщо не вчишся сам, складно зрозуміти, як приймає рішення твоя ЦА, як ставить цілі, як мислить. Судячи з прогнозів глобальних ринків онлайн-освіти, все тільки починається. А значить, попереду ще багато нових професійних відкриттів, надихаючих кампаній і хороших комунікацій.

Фото в заголовку: HalGatewood.com / Unsplash


Читайте також про досвід EPAM Ukraine у боротьбі з ейджизмом на робочому місці.

Теги: EPAMITнавчанняосвітатехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.