D&AD (Design and Art Direction; раніше — British Design and Art Direction) — престижна премія в сфері дизайну та реклами, створена в 1962 році некомерційною організацією — Британською асоціацією дизайнерів і арт-директорів. На щорічній церемонії нагородження вручаються «Жовтий олівець» — еквівалент золотої медалі — і «Чорний олівець», який прирівнюється до Гран-прі. Премія D&AD вважається своєрідним «Оскаром» у сфері дизайну та арт-дірекшн.
Цього року дві українські агенції отримали премії D&AD: Madcats Agency і Banda Agency.
Брендинг MITKA від Madcats Agency
Madcats Agency отримали «Жовтий олівець» за брендинг MITKA — українського бренду аерозольних фарб для автомобілів, будівельної та декоративної діяльності.
Брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС від Banda Agency
Banda Agency отримали «Графітовий олівець» за брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС. Креатори створили «невічний логотип», щоб привернути увагу до поступового зникнення місць пам’яті.
Детальніше про брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС читайте тут.
Читайте також: Було названо переможців конкурсів Positive Change та Client’s View Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2021