• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Четверта тема Cannes Lions Live 2021 закликає у прагненні до персоналізації не поводитися, як маніяк

28 Травня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Не дивно, що рік життя у віртуалі лише посилив наше прагнення до тісного емоційного спілкування. Не дивно й те, що з огляду на нечувану досі потребу людей з усього світу в товаристві брендам випала можливість задіяти штучний інтелект заради природного та автентичного діалогу зі споживачами – саме такого діалогу, якого багатьом зараз не вистачає в реальному світі. Але у той час як технології стають дедалі інтуїтивнішими, постає чимало питань, на які і спробує відповісти четверта тема Cannes Lions Live 2021.

Наприклад, чи здатен (і чи повинен) алгоритм замінити собою взаємодію з іншою людиною? Чи досягне персоналізована комунікація успіху у світі без «реп’яшків»? Чи мають бренди взагалі право на «фамільярність», і де проходить та межа, яку не можна переступати?

Кілька спостережень

Опитування LIONS State of Creativity показало, що пошук інсайтів серед «великих даних» (big data) став найголовнішим челенджем для 46% топ-менеджерів серед респондентів.

За даними Yieldify, 74% британських та американських компаній мають власну програму персоналізації вебсайту і поступово втілюють її в життя.

А асоціація IAB Europe з’ясувала, що 70% європейських рекламістів вважають контекстуальний таргетинг найкращим рішенням в умовах законодавчого захисту даних та регулювання файлів-«реп’яшків».

Ви що, стежите за мною?

Фестивалю Cannes Lions випав шанс побачити неймовірні взірці креативності. За допомогою набору даних, влучної аналітики та великої сміливої ідеї ці кампанії досягали, здавалося б, неможливого. Креативність, що спирається на дані, зараз продовжує стрімко розвиватися. А отже настав час дослідити, яких саме креативних робіт можна очікувати в майбутньому та які питання варто собі задати в нинішніх умовах.

Зокрема, четверта тема Cannes Lions Live 2021 розгляне, як брендам вдається інтегрувати технології штучного інтелекту у всі аспекти своєї взаємодії зі споживачами і як вони послуговуються даними для створення відзначених Левами кампаній, які здатні докорінно змінити уявлення про всю свою категорію.

Недовіра споживачів до того, як технологічні бренди використовують їхні дані, наразі лише росте. А теорії змови щодо того, чи стежать за нами наші гаджети, невпинно множаться. Тому, щоб пролити світло на майбутнє даних і персоналізації, фестиваль Cannes Lions Live 2021 запросив ряд дуже неочікуваних експертів з цих питань. В рамках Фестивалю вони поділяться з відвідувачами своїми порадами та натхненням.

Нагадуємо, що стежити за новинами Cannes Lions Live 2021 можна на соціальних платформах:

  • IG Reels
  • Facebook 
  • Linkedin
  • Twitter 

Джерело

Теги: cannes lionsдіджиталфестивалі

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 – Effie Workshop

22 Липня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Effie Awards Ukraine 2025: формування рейтингів ефективності та визнання на світовому рівні

6 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.