• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Бренд + бенефіт + пропозиція: SODA Creative & Digital про три типи Key visual і формулу, за якою він створюється

24 Травня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Бренд + бенефіт + пропозиція: SODA Creative & Digital про три типи Key visual і формулу, за якою він створюється
Share on FacebookShare on Twitter

Команда агенції SODA Creative & Digital про те, що таке key visual, які існують типи «ключового візуала» і що в нього входить.

Дивишся в екран — реклама, дивишся у вікно — реклама, дивишся в телефон — і там реклама. Навколо стільки інформації, що з’явився навіть такий термін, як банерна сліпота, який значить: навіть якщо у вас дуже крута реклама — її помітять 0,01% людей*

Що ж робити, куди бігти? У нас тут нова пропозиція, акція, ми хочемо розказати про знижки, нам треба привітати людей зі святом! Врешті-решт, нам потрібна рекламна кампанія.

А з чого вона складається? Вочевидь, з розуміння каналів комунікації в залежності від масштабів кампаніі та бюджету. Можливо, вам треба тільки соціальні мережі, а можливо, варто додати і зовнішню рекламу? А може, треба зробити розсилку інфлюенсерам? Кількість різних каналів величезна.

І тут стає величезне питання перед агенцією — як донести ідею? Яка б вона геніальна не була, але коли ти її показуєш за допомогою акробатичних трюків на пальцях, за допомогою танців, бананів і всього, що опинилося у тебе в руках під час онлайн-міту — скоріш за все, клієнт, а тим більше споживач) не зрозуміє. У гру вступає яскрава впізнавана картинка, з якої можна легко зчитати ідею рекламної кампанії, яка пробивається через візуальний шум і через оченята добереться до мозку (а в кращому випадку і до самого серця) споживача.

Ця впізнавана картинка в термінології креативу та дизайну і є key visual — ілюстрація або зображення, яка буде головним контактом зі споживачем.

Key visual (ключовий візуал) — це настанова чи візуальне відображення кампанії; дизайн, який використовується у якості мотива, який повторюється всюди: в наружці, поліграфії, діджитал-рекламі для просування будь-чого. Він несе в собі основну ідею бренду/кампанії і включає в себе елементи, кольори, шрифти, їхнє розміщення (фірмовий стиль) і навіть звук. А також допомагає зрозуміти, як все це використовуватиметься у всіх майбутніх візуальних матеріалах кампанії. Крім того, ключовий візуал має чітко і ефективно виражати тон оф войс. Емоції, спілкування, манер кампанії або продукту, які ми хочемо викликати у цільової аудиторії.

Key visual (ключовий візуал) розповідає історію, показує ідентичність кампанії/бренду, тому частіше — він має бути більш інформативним і емоційним, відповідно, мати більш динамічний вигляд та формат, який легко підлаштувати під будь-який канал комунікації. Він може продовжувати ідейну серію, але на ньому завжди мають будуть такі візуальні константи: логотип, кольори, шрифт та їхнє розташування.

Існує три типи Key visual:

  1. Іміджевий — впізнаваність бренду та лояльність споживача.
  2. Продуктовий — розказує про конкретну пропозицію
  3. Товарний — відповідає на питання «що па чьом і де взять?»
Три типи Key visual

Іноді для того, щоб розкрити ідею, — треба зробити серію Key visual, де буде працювати принцип «один макет — одна думка», але загальні риси KV мають зчитуватися незалежно від цієї думки, споживач має зчитати загальний вайб.

Key visual створюється за такою формулою: бренд + бенефіт + пропозиція.

Key visual створюється по формулі: бренд + бенефіт + пропозиція

Наче б все просто, але ніт. Бо формула проста, але, коли її розкласти, виходить, що треба звернути увагу на такі моменти, як:

  • ключові властивості продукту, про який ми створюємо рекламну кампанію;
  • переваги продукту/бренду;
  • розуміння нашої ЦА та як ми можемо зацікавити нашу аудиторію;
  • аналітика попереднього досвіду рекламних кампанії бренду (якщо це не новий продукт);
  • конкурентне середовище — аналіз ринку, що включає в себе ретельне опрацювання цільової аудиторії і основних конкурентів.

Коли ми даємо відповіді на ці запитання, ми розуміємо специфіку, переваги, особливості і розробляємо основну ідею, навколо якої будуватиметься key visual, а також створюємо декілька кардинально різних концепцій на вибір.

Ми вживаємо словосполучення Key visual двічі в межах розробки комунікаційної та рекламної кампанії:

1) Key visual, який доносить ключову ідею/ідеї до клієнта: це драфтові візуальні рішення (концепти), з яких легко зчитати ідею, але вони ще не
фінальні, тому що потребують зйомки/допрацювань.
2) Фінальні Key visual, які стають ключовим візуальним рішенням рекламної кампанії і бачать рекламний світ.

Що важливо в кей візуалі? Та все! Починаючи від стилю фотозйомки, типографіки, композиції до кольорових рішень. Треба врахувати все: і психофізіологію дизайну, і інсайт, і соціально-демографічні відмінності аудиторії, і копірайт. Якщо перейти до функції кей візуала, то їх насправді всього дві: впізнаваність бренду та донесення ідеї до споживача. Чим частіше в різних каналах ваша ЦА зустрінеться очима з кей візуалом — тим більше шансів, що в потрібний момент вона згадає саме про ваш продукт/бренд.

Що хочеться сказати наостанок — не втрачайте загальну ідею та завжди слухайте вайб бренду, тому що головна задача рекламної кампанії — зробити кей візуал помітним серед інших і торкнутись серденька вашої ЦА.


Читайте також: Чи треба великим брендам ризикувати в маркетинг-активностях — розповідає Оксана Російська, Head of Communications IDS Borjomi Ukraine на прикладі кейсу Borjomi Wish Parade 2020.

Теги: SODAайдентикадизайнлоготипимаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.