• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Кейс «Мастодинон»: як зробити замовчувану проблему обговорюваною та збільшити частку ринку й зміцнити лідерство

14 Травня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Кейс «Мастодинон»: як зробити замовчувану проблему обговорюваною та збільшити частку ринку й зміцнити лідерство
Share on FacebookShare on Twitter

Минулого року увага всього світу була прикута до пандемії COVID-19. Проте це зовсім не означає, що інші питання охорони здоров’я зникли самі собою. Але для того, щоб зробити їх видимими й обговорюваними, у 2020 році потрібно було вжити надзусиль. Виробник препарату для жінок «Мастодинон» (від болю в грудях при ПМС), компанія Bionorica, звернулася до рекламної агенції DIEVO, яка входить до складу холдингу NCG (Nostra Communication Group), аби розробити кампанію, яка допоможе актуалізувати проблему болю в грудях при ПМС та його своєчасного лікування.

Чому важливо почати розмову?

Біль у грудях при ПМС — доволі поширений серед жінок: близько 25% українок у віці від 18 до 45 років стикалися з цим неприємним відчуттям. Проте мало хто про це говорить. Більше того, навколо питання існує безліч застарілих стереотипів і упереджень, які змушують жінок терпіти, а не вирішувати проблему.

«Мастодинон» — лідер категорії жіночих препаратів від болю в грудях при ПМС, але планувався тренд зниження частки продажів, тому бренд хотів зміцнити свої позиції та збільшити обсяг продажів. Хоча гінекологи в Україні активно рекомендують препарат, проблема в іншому — жінки зазвичай не звертаються через біль у грудях до лікаря, а тому просто не знають про те, що його можна позбутися. І таких в Україні — понад 60%, саме стільки представниць цільової аудиторії ніколи не чули про «Мастодинон», адже виробник не мав комплексного підходу до комунікації, а в суспільстві сама проблематика не обговорювалась. Саме тому бренд вирішив змінити ситуацію і почати говорити зі своєю аудиторією напряму.

Кейс «Мастодинон»

Комунікаційна кампанія мала наступні цілі:

  1. Актуалізувати проблематику болю в грудях при ПМС та її коректного лікування.
  2. Збільшити знання про «Мастодинон» та підвищити рівень споживання препарату.
  3. Збільшити частку в категорії та рівень продажів.

Стратегічний підхід

Цільова аудиторія продукту доволі широка — жінки 18–45 років у містах з населенням від 50 тис. мешканців. Тому необхідно було задіяти максимально афінітивні канали з найбільшим охопленням та обрати найефективніший формат комунікації. А також — розробити потужний креативний меседж із тривалим фокусом на питання, який дозволить справді замислитись про необхідність вирішувати проблему.

Ядром кампанії став відеоролик. Для його розповсюдження команда DIEVO вирішила задіяти digital-канал, що дозволяє найбільш точно таргетувати аудиторію й досягти значного ефекту за рахунок оптимізації вартості розміщення. Спочатку планувалося задіяти ТБ, однак digital дав більше можливостей для фокусування саме на потрібній продукту аудиторії й дозволив значно оптимізувати бюджети. До того ж серед аудиторії продукту частка користувачів інтернету була доволі високою, так само як і рівень довіри до реклами в інтернеті.

Відповідно до соціально-демографічних показників, креативники виокремили три різні підгрупи аудиторії: молоді студентки, офісні працівниці та матері. У кожної з них свій ритм життя, свої погляди, різний ступінь готовності до розмови. Саме тому для кожної групи ЦА було вирішено розробити унікальне відео й обрано відповідний спліт інструментів для донесення креативу.

Креативна концепція відео

Для того, щоб відео було максимально релевантним цільовій аудиторії, в ньому планували говорити про те, що зазвичай і блокує вирішення проблеми: про стереотипи. Так часто буває, що питання жіночої фізіології супроводжуються нерозумінням, насмішками чи недоречними коментарями: «Це твоя жіноча доля!», «Терпи, тобі ще народжувати!», «Кожна жінка терпить — і ти мусиш!». Через них жінки звикли ігнорувати свої проблеми й не звертатись до лікарів. У відео показали, чому стереотипи мають відійти в минуле, а сучасні жінки можуть не миритися з болем, а позбутись його.

Ключовим повідомленням кампанії стало: «Ти не зобов’язана терпіти. Єдине, що ти зобов’язана, — це бути здоровою!»

Тактика комунікації

У ротацію ролики запускалися паралельно, за рахунок ефективного міксу відео-інструментів:

  • Прямі розміщення в Youtube та Facebook, використання програматик-платформи Google DV360 та пакетних розміщень в Admixer для побудови якісного охоплення.
  • Ремаркетинг в Youtube та Facebook за допомогою 6-секундних скорочених відео та інформерамів на тих, хто бачив повну версію, для оптимізації частоти контакту та вартості.
  • Пакетні розміщення SLDS Digital TV для додаткового охоплення телевізійної аудиторії на інтернет-сайтах телеканалів.

Відеоролик був доповнений інформативною статтею на одному з найбільш масових українських онлайн-видань «Сегодня». До матеріалу автори включили всі ключові питання щодо проблеми болю в грудях при ПМС, а також розповіли про шляхи вирішення питання.

Також було залучено блогерок, які у своїх постах та сторіз у соціальних мережах відверто ділилися особистим досвідом, а також розповідали, як використання препарату допомогло їм позбутися болю.

Кейс «Мастодинон»

Кейс «Мастодинон»

Кейс «Мастодинон»

Сукупність різних каналів та підходів дозволила привернути увагу жінок, а саме питання перестало бути замовчуваним.

Результати кампанії

Жінки позитивно відреагували на повідомлення кампанії, а також на його реалізацію в різних форматах (у відео, статті, постах блогерів). Завдяки залученню інструментарію з можливістю таргетингу та оптимізації вартості охоплення автори кампанії зуміли донести повідомлення до понад 2,3 млн українок, що приблизно сягає 90% цільової аудиторії в інтернеті. Створені для проєкту відео отримали більш ніж 15 млн повних переглядів. Інформацію від блогерок у соцмережах переглянули майже 1 млн разів, а додаткове охоплення аудиторії цих постів сягнуло 800 тис. користувачок.

Жінок, які знають про можливості лікування болю в грудях при ПМС, після проведення кампанії, згідно з результатами досліджень, стало на 11% більше, а знання бренду збільшилося з 33 до 46%. При цьому частка в цільовій аудиторії тих, хто споживав «Мастодинон», більш ніж подвоїлася: з 10 до 24%. Навіть попри пандемію й падіння продажів у категорії, вдалося збільшити рівень продажів препарату й зміцнити лідерство в категорії на 2%. 

Проте найважливішим залишається соціальний ефект: жінки перестали мовчати про проблему й почали більше дбати про власне здоров’я.


Читайте також: Як інфлюенсери розповіли про відповідальне ставлення до тварин і анонсували гру для дітей від Happy Paw і Purina — кейс AIR Brands.

Теги: Видеоздоров'якейсреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.