• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Зовнішню рекламу в Києві буде модернізовано

17 Липня, 2015
Час прочитання: 1 хв.
A A
Зовнішню рекламу в Києві буде модернізовано
Share on FacebookShare on Twitter
15 липня підчас засідання Антикорупційної ради при Київському міському голові виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами (АЗРУ), Оксана Поліщук, зазначила, що задля впорядкування ринку та подолання корупції потрібні принципово інші підходи міської влади до питань зовнішньої реклами.
Зокрема, вона зазначила конкретні проблеми, які заважають позитивним змінам та подоланню корупції.
 
Найбільш негативними діями  дозвільного органу, які стримують реформування галузі  є такі: видача нових дозволів в умовах перенасиченості ринку рекламними конструкціями; несистемне регулювання дозвільних процедур; непрозора та заплутана система отримання дозволів.
Це призводить до посилення передумов корупції та негативно впливає на візуальне середовище міста Києва. Більше того – зводить нанівець ініціативи галузі та її провідних операторів, які спрямовані на упорядкування ринку
Також виконавчий директор АЗРУ звернула увагу на необхідність економічного обґрунтування тарифів та створення системних підходів міської влади до їх формування.
«Європейська практика наочно демонструє нам шляхи ефективної взаємодії міської влади та бізнесу. Так, наприклад, в Ризі міська влада під час кризи 2008-2009 років суттєво знизила тарифи, щоб оператори мали змогу провести інвестиції в модернізацію рекламних конструкцій. По завершенні кризи – тарифи були поступово відновлені до економічно обґрунтованого рівня. Київська влада діє навпаки – під час кризи намагається постійно збільшувати тарифи для сумлінних платників. При тому, що зростає кількість нелегальних рекламних конструкцій. Це негативно впливає на галузь в цілому. Особливо на тих операторів, які є сумлінними платниками податків, соціально орієнтованими компаніями, що вкладають значні кошти в модернізацію міського середовища та рекламних конструкцій. Так враховуючи останнє підвищення тарифу в 2014 році, платіж в КП «Київреклама» по договору складає 60% собівартості. Це створює передумови для масштабних корупційних схем та появи великої кількості компаній, які будуть уникати платежів до бюджету заради надприбутків», – наголосила Оксана Поліщук, – «Якщо такій підхід залишиться, то незабаром Київ буде заповнений іржавими нелегальними рекламними щитами, які приносять користь тільки їх власникам та їх корумпованим покровителям у владі».
 
Під час виступу експерти навели цифри та факти, які підтверджують актуальність такої загрози суспільству: «ТОП-7 гравців сплачують до бюджету  більш ніж 86% усіх надходжень від зовнішньої реклами займаючи лише 65% рекламного ринку. Таким чином, принаймні 20% ринку – це або нелегальні конструкцій або ті, хто свідомо занижують свої платежі місту».
 
Члени Антикорупційної ради на чолі з мером Києва Віталієм Кличко схвалили всі зауваження Асоціації та прийняли рішення реформувати діяльність у сфері зовнішньої реклами.
А саме: зупинити видачу дозволів на нові конструкції та провести перевірку вже виданих дозволів за останні кілька років, демонтувати всі конструкції, що розміщені без дозволів.
Крім того, голова КМДА висловив готовність об’єднати сили Антикорупційної  ради з Асоціацією зовнішньої реклами  України в боротьбі з тіньовим ринком, в тому числі вести спільну роботу з просування проекту «Прозорий ринок зовнішньої реклами без тіньових схем та Корупції», якій було розроблено та впроваджено Асоціацією.
Віталій Кличко дав доручення профільним департаментам виконавчої влади міста розглянути можливість зниження тарифів за користування місцями розміщення зовнішньої реклами на період складної економічної ситуації.
 
 «Учасники Асоціації розуміють важливість та необхідність кардинальних змін, тому зараз, дуже важливим є саме співпраця суспільства, влади та бізнесу в наведенні порядку та побудови фундаменту реформ. Нам вдалося головне – сьогоднішній діалог допоміг не тільки сформулювати реальні проблеми, а й визначити реальні шляхи їх вирішення. Тепер наша спільна справа та відповідальність довести ці наміри до реальних дій, які будуть працювати на розвиток Києва», – зазначила після наради пані Поліщук.

 

 

Теги: новини

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Понад 290 фахівців увійшли до журі Effie Awards Ukraine 2025

4 Вересня, 2025
Ідеї

Як Havas Engage масштабують філософію Financial Fashion на Ukrainian Fashion Week SS26

11 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.