Додаток для управління стресом та увагою. Благодійний Instagram-фільтр. Цікаві події травня. А також нова добірка книг від Yakaboo Publishing.
Чао, креатори. З Вами 38-й Creative Digest!
Послухати новини креативу можна на:
TikTok тестує інструмент, який допоможе компаніям шукати на платформі працівників, а користувачам — знаходити роботу. Повідомляється, що платформа для пошуку роботи й працівників — це не продукт, інтегрований у TikTok, а, скоріше, окрема веб-сторінка, доступна через додаток, де бренди зможуть публікувати наявні вакансії. Також користувачі соцмережі зможуть розміщувати на сайті свої відеорезюме, в яких розповідатимуть про досвід роботи та навички. Більш детально про оновлення читайте на Media Sapiens.
У вільному доступі з’явився перший український додаток для управління стресом та увагою. MindSelf також створено для підвищення усвідомленості та підтримки ментального благополуччя за допомогою медитації. Програма пропонує послідовну та практичну допомогу для різних типів користувачів. Унікальною є HR-панель для вивчення групового прогресу та система стрес-моніторингу. Завантажити додаток можна за посиланням, розміщеним на CASES.Media.
До Дня матері бренд KATSURINA випустив спецпроєкт про красу очима дітей. Автори спецпроєкту зазначили, що матері часто критично ставляться до себе й намагаються знайти в собі недоліки. Втім для кожної дитини немає людини, гарнішої за маму. В межах проєкту художниця Ольга Штейн зобразила два портрети: перший написаний зі слів мам, а другий — за описом дітей. Експеримент показав, що діти вміють бачити красу в усьому, помічати деталі й дивитися глибше, ніж просто на риси обличчя, повідомляє Bazilik.media.
Соціальний проєкт «Україна без сміття» та діджитал-агентство FFFACE.ME запустили благодійний Instagram-фільтр. Кожне сторіз із цим фільтром приноситиме 5 гривень на будівництво культурного об’єкта на ВДНГ, що популяризуватиме роздільний збір відходів. Благодійний флешмоб проходить з 11 до 24 травня, тому встигніть взяти участь! Детальніше про ініціативу читайте на медіа Platfor.ma.
А MEGOGO разом із Мінцифрою продовжують запуск нових освітніх подкастів. І вже стали доступними до прослуховування ще два: «Сучасне резюме та пошук роботи онлайн» і «Перехід бізнесу в онлайн». Подкаст «Сучасне резюме та пошук роботи онлайн» складається з 5-ти епізодів:
- пошук роботи;
- ефективне резюме;
- мотивація та поради для успішних співбесід;
- особистий та професійний розвиток;
- що думають роботодавці про кандидатів старшого віку.
У той час, як подкаст «Перехід бізнесу в онлайн» складається з 3-х епізодів:
- ключові інструменти переходу в онлайн;
- організація віддалених бізнес-процесів;
- бізнес-аналітика та юридичні аспекти переходу в онлайн.
Посилання на подкасти шукайте на creativity.ua.
Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України провела серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій «Ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів». На четвертому вебінарі з темою «Візуальні комунікації» Ярослав Белінський, експерт з візуальних комунікацій та брендингу, засновник та голова Асоціації Design4Ukraine, розповів про найстаріший зразок візуальної комунікації в історії людства, «фірмовий» шрифт Лондона, навів приклади структурування тексту за допомогою роботи з одним шрифтом та багато іншого.
На п’ятому і останньому вебінарі спікеркою була Карина Борзаківська, менеджерка із комунікацій та партнерств Асоціації креативних індустрій України (CIAU) та офіційного представництва фестивалю Cannes Lions в Україні. Вона дала відповіді на питання:
- Навіщо розповідати про свій проєкт/захід/організацію в медіа?
- З яких джерел аудиторія черпає інформацію?
- Як обрати медіа для співпраці і знайти потрібний контакт?
А також поговорила про список неочевидних ЗМІ, приклади крутих міжгалузевих колаборацій і факапи у взаємодії зі ЗМІ та партнерами.
Pryvit Media представили добірку цікавих подій травня. Вам пропонують відвідати фестиваль американського кіно «Незалежність», Свято весни, Кінофестиваль «Молодість», поринути у світ кіно та багато іншого. Всі деталі про заходи шукайте на Pryvit Media.
20 травня відбудеться Антикризовий PR-марафон, де зберуться 20 топових PR-фахівців, аби обмінятися досвідом антикризових комунікацій та побудови успішної репутації у нових реаліях, а також разом із учасниками сформувати нову матрицю корпоративного PR. Подія відбудеться у гібридному форматі: офлайн та онлайн. На заході ви дізнаєтеся:
- Про антикризові комунікації в Entertainment Tech.
- Як розпізнати кризу та запобігти репутаційним втратам.
- Про український бізнес на міжнародній арені та силу репутації онлайн.
- Як сформувати та використовувати особистий бренд.
- А також як за рік пережити авіакатастрофу та пандемію і залишитися оптимістом.
Реєструйтеся на захід на сайті події.
А також нагадуємо, що 27 і 28 травня відбудеться 14-й Український маркетинг-форум під гаслом «Форум уцілілих». За два дні події виступить понад 60 експертів з маркетингу, комунікацій, діджіталу й реклами. Більше подробиць про форум читайте на офіційному сайті події.
І продовжуємо наприкінці Creative Digest ділитися цікавими та корисними книжками від українських видавництв. Сьогодні Yakaboo Publishing радить вам 2 видання:
- «Несподівана радість самотності» — третя книжка британської письменниці та редакторки Кетрін Ґрей.
Якщо ви пригнічені вашим звичайним існуванням, розчаровані своєю середньою зарплатньою, посереднім помешканням та недосконалим коханням — ласкаво просимо до клубу «розчарованих за замовчуванням».
Два незручні психологічні явища змовилися проти нашого задоволення та щасливого існування. По-перше, усі люди мають так звану «гедоністичну адаптацію». Тобто ми пристосовуємося до обставин набагато швидше, ніж бажано, а відтак починаємо пошук нових джерел задоволення. Тож людина ніколи не зупиняється, а погоня за щастям її виснажує. Друге — ми маємо мозок з негативними упередженнями, який акцентує увагу на тому, що не так у наші дні, а не на тому, що добре і правильно.
На щастя, є наукою перевірені способи, за допомогою яких ми можемо навчити мозок бути більш позитивно налаштованим. Мета цієї книжки — допомогти вам зняти свого бігуна з гедонічної доріжки. Кетрін Ґрей, розказуючи веселі історії, вчить радіти тому, що ми вже маємо. Ким ми вже є. Світові, в якому ми зараз живемо. А не постійно намагатися прокачати свою зарплатню, житло, тіло, стосунки, відпустки, та навіть самих себе до рівня 2.0.
- Друге з видань — «Стосунки в парі. Як створити міцну і щасливу родину», яке презентує засновниця фонду OpenMindFund та національного проєкту «Сім’я в пріоритеті», багатодітна мама і щаслива дружина Вікторія Боярина.
Авторка розглядає питання, як пізнати себе та партнера, навчитися розв’язувати конфлікти та проходити через сімейні кризи, будувати гармонійні сексуальні відносини у подружжі, розробити сімейну стратегію, розподілити сімейні ролі тощо. Книжка є сукупністю аналізу понад 300 джерел на тему сімейних відносин, особистого досвіду Вікторії та рекомендацій визнаних в Україні експертів. «Пропоную подивитися на сім’ю нетривіально — як на організацію, успіх якої напряму залежить від зусиль і часу, що їх партнери вкладають у свій шлюб. А головне — від знань про побудову родини», — пише Вікторія Боярина.
«Стосунки в парі. Як створити міцну і щасливу родину» адресована всім, хто прагне побудувати міцні та успішні стосунки у сім’ї; зустрічається і планує створити родину; перебуває на межі розлучення чи має сімейні проблеми і прагне налагодити стосунки; розлучився, але сподівається вступити в новий гармонійний шлюб.
Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарних вихідних, чао!
Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.