• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Ford патентує технологію для трансляції білбордів на узбіччі прямо в машину

13 Травня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Сучасні автомобілі дедалі частіше бувають оснащені технологіями для розпізнавання вуличних знаків. Для безпеки на дорогах це непогано, адже у такий спосіб увага водіїв звертається на обмеження швидкості та інші дозволи і заборони дорожнього руху. Але новий патент Ford пропонує можливість ще й гроші за допомогою такої технології заробляти.

Що це, власне, таке? Як повідомляє патентний офіс США, компанія Ford зареєструвала патент на систему «інтерфейсу білбордів з дисплеями автомобіля». Згідно з патентною заявкою, Ford замислюється над способом трансляції білбордів прямо в машину, а точніше, на дисплей на панелі приладів. Ця технологія передбачає отримання зображення з білборду за допомогою камери і його сегментацію та ідентифікацію процесором бортового комп’ютера автомобіля.

Простіше кажучи, компанія Ford хоче, щоб машини сканували білборди, повз які вони проїжджають, і передавали всю цю рекламу на інформаційно-розважальний екран автомобіля. Так, похмура антиутопія з тотальним моніторингом вже не за горами.

А машина вже не буде місцем, в якому можна втекти від світу. Натомість вона проєктуватиме цей зовнішній світ у ваш затишний салон, щоб витягти з вас ще трохи грошенят.

Навіть Генрі Форд такого не схвалив би.

Антиутопія в стилі Ford

Загалом це нагадує вікна у фільмі «Назад в майбутнє», які можуть транслювати у вітальню мальовничі краєвиди. А можуть і рекламу крутити.

Зазвичай білборди на узбіччі можна легко ігнорувати, навіть якщо їх дизайн лишає бажати кращого. Але чи схоче хто купити машину, яка підноситиме вам до очей рекламу з білбордів, які ви свідомо ігноруєте?

До того ж все це, ймовірно, буде дуже сильно відволікати від дороги. Уявіть, що ви проїжджаєте повз якийсь ресторан фастфуду на узбіччі, і машина вам повідомляє, що на наступному перехресті треба звернути туди-то, щоб отримати якусь страву безкоштовно. На дорозі надто багато водіїв, які самі не знають, чого хочуть, і через усе це будуть до другого пришестя добиратися, куди їхали.

Журнал Motor1 спробував дізнатися плани Ford щодо такої трансляції білбордів в машину, але отримав стандартну відповідь. Мовляв, реєстрація патентів не є ознакою того, що компанія розробляє новий продукт.

Що ж, будемо сподіватися, що Ford просто патентує цю технологію, щоб нею не скористався ніхто інший. Тому що ідея – дійсно жахлива. Навіть гірша, ніж ядерний реактор замість двигуна, над яким та ж таки компанія Ford замислювалася свого часу.

Джерело

Теги: автомаркетинг і комунікаціїрекламатехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.