Після періоду стрімкої трансформації — економічної, культурної, логістичної — наш спосіб життя, роботи та мислення докорінно змінився. Настав час креативної революції, а фестиваль креативності Cannes Lions пропонує хорошу нагоду дослідити все те нове, що вона принесла із собою.
Цього року, 21-25 червня, вперше від свого започаткування у 1954 році він проходитиме в цифровому форматі з трансляцією вручення нагород та контент-програмою, яка буде доступною відвідувачам онлайн. До неї, зокрема, увійдуть дослідження найбільш актуальних для індустрії тем, прогнозування можливостей на майбутнє, виступи провідних креативників та практичні поради найкращих креативних лідерів світу.
Загалом на Cannes Lions Live 2021 буде висвітлено вісім великих тем у креативі, перша з яких ставить запитання: минуще чи майбутнє? (A fad or the future?)
Що є лише минущим захопленням, а що стане визначальним для майбутнього?
Впродовж минулого року все наше життя оберталося навколо технологій, а це, в свою чергу, привело до злету численних нових платформ та продуктів у цьому секторі. Штучний інтелект, голосовий інтерфейс, кіберспорт, інтернет речей, 5G та змішана реальність — зараз складно сказати, що є просто черговою новинкою, а що — назавжди змінить наше життя.
Як показує LIONS State of Creativity Survey 2021, наразі 45% брендів експериментують із чатботами, 36% — зі стрімінгом наживо, і 34% — із соціальною та діалоговою комерцією.
Соціальні медіаплатформи в 2020 році процвітали, і це не дивно. Що дивує, то це масштаби їх росту (не лише соцмереж, а й AR/VR тощо) і величезні креативні можливості, які це відкриває перед брендами.
Окрім розмивання межі між фізичним та віртуальним простором спостерігаємо також стирання того ганебного тавра, яке стояло на житті у віртуальному світі. Нова норма для багатьох включає в себе кіберспорт, онлайн-побачення, онлайн-друзів та тьюторіали з інтернету. То що ж це означає для майбутнього і як врівноважити між собою захист конфіденційності і довіру споживачів до брендів?
За кілька тижнів фестиваль Cannes Lions Live 2021 продемонструє кращі роботи, які об’єднали людей у віртуальному світі за допомогою креативності, підкріпленої інноваційними технологіями.
Нагадуємо, що стежити за новинами Cannes Lions Live 2021 можна на соціальних платформах:
Або ж безпосередньо на сайті: https://www.lionscreativity.com/canneslions2021.
Ознайомитися з тими великими темами в креативі, які команда LIONS визначила на 2021 рік за результатами масштабного опитування креативних лідерів та топ-маркетологів, можна тут.