• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Кращі азійські кампанії телеком-провайдерів з добірки Cannes Lions

25 Травня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Кращі азійські кампанії телеком-провайдерів з добірки Cannes Lions
Share on FacebookShare on Twitter

Мобільні оператори по всій Азії звертаються насамперед до емоцій, щоб знайти надійний шлях до сердець споживачів. Ці азійські кампанії телеком-провайдерів, які свого часу брали участь у фестивалі Cannes Lions, є хорошими прикладами того, як можна цікаво та креативно привернути до себе увагу в переповненому секторі.

Third Eye (StarHub Mobile, DDB Singapore, 2013)

Сінгапурський оператор StarHub Mobile запросив людей взяти участь у мікроволонтерському проєкті, який займався краудсорсингом турботи для людей з порушеннями зору. Це інноваційне рішення показало, якими впливовими можуть бути емоції, підкріплені надійним зв’язком, і вирізнило бренд StarHub з-поміж численних конкурентів.

TXTBKS (Smart Communications Inc, DDB Makati City, 2013)

На Філіппінах діти мусили тягати зі школи та до школи такі важкезні рюкзаки з підручниками, що це завдавало реальної шкоди їх спинам. Тому телеком-провайдер Smart завантажив шкільні підручники на SIM-картки. Завдяки цьому діти могли використовувати замість підручників свої телефони, навіть якщо вони послуговувалися дуже старими пристроями. Ця кампанія – хороший приклад як позитивного соціального впливу, так і прагматичного мислення. А запропоноване нею рішення було цілком в дусі позиції бренда.

Vodafone Sakhi (Vodafone, Ogilvy Mumbai, 2018)

Ще одним прикладом того, як азійські кампанії телеком-провайдерів втілюють в життя свою соціальну місію, є ось ця ініціатива від Vodafone, яка зробила життя індійських жінок трохи безпечнішим, захистивши номери їх телефонів. Вона доводить, що іноді мобільному оператору варто вийти з рамки своїх основних послуг, запропонувавши користувачам дещо інше. В цьому разі такою додатковою послугою став доволі простий крок, покликаний убезпечити численних користувачок Vodafone.

Giving (Real Move Co., Ogilvy Bangkok, 2014)

Телекомунікаційна компанія TrueMove H привернула неабияку увагу аудиторії зворушливим коротким відео, яке стверджувало, що найкраща комунікація – це ділитися з іншими. В результаті цієї кампанії кількість нових користувачів у бренда виросла на 40% за квартал, а заслуга в цьому належить глибоко емоційному сторітелінгу.

4G4Good (StarHub Mobile, DDB Singapore, 2015)

Користувачі, у яких щомісяця залишалися оплачені, але не використані хвилини та мегабайти, могли пожертвувати їх на благодійність, зменшивши телефонні витрати своїх менш забезпечених співвітчизників. Це – класичний приклад того, як телекомунікаційна компанія може змінити життя людей на краще, не витрачаючи майже нічого, і водночас довести своїм користувачам, що вони правильно обрали провайдера.

Джерело

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїтелекоммуникации

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.