• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

26 Квітня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном
Share on FacebookShare on Twitter

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом Брайля. 

Кожен, хто колись ламав руку або взагалі живе з інвалідністю, добре усвідомлює, що численні повсякденні речі, які більшістю людей сприймаються як даність, буває дуже складно виконати однією рукою. Наприклад, відкрутити кришку з пляшечки з дезодорантом.

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Тому бренд Degree, який належить Unilever, спробував вирішити хоч деякі з тих проблем, які може становити для користувача з інвалідністю типовий дизайн пакування дезодорантів. Зокрема, кришечка має гачок, тобто за потреби стік можна підвісити, а потім смикнути його вниз, відкриваючи. А щоб її було простіше закривати, кришечка має магнітну застібку. Сторонам цього стіку надано такої форми, щоб його було легше втримати. А аплікатор має більший розмір, ніж звичайно, щоб ним достатньо було провести лише один раз. Пакування також має напис шрифтом Брайля, щоб людям з порушеннями зору простіше було знайти його серед купи інших пляшечок на полиці.

«Дезодорант — річ буденна і, здавалося б, банальна, але коли ви не можете ним скористатися, він стає дуже важливою проблемою», — пояснив Бас Корстен, старший креативний директор агенції Wunderman Thompson, яка допомогла Unilever із розробкою цього дизайну.

Крістіна Меллон, директорка з питань інклюзивного дизайну Wunderman Thompson, живе з паралізованими руками. Тож вона та її команда почали працювати над цією концепцією ще два роки тому.

Весь цей час дизайнери та команда бренда Degree тісно співпрацювали з людьми з інвалідністю. Креативники зазначають, що така спільна робота несе із собою часто несподівані інсайти. Наприклад, коли користувач візка каже, що, так, він наносить дезодорант кілька разів на день.

Під час роботи над інклюзивним пакуванням дезодоранту в його дизайн кілька разів вносили корективи у відповідь на відгуки користувачів. Його зручність для користування випробовували спільно з такими організаціями як Chicago Lighthouse, Open Style Lab та Muscular Dystrophy Association. Нинішній варіант теж ще перебуває на стадії бета-тестування і не є остаточним. 

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Навіть якщо такий дезодорант з інклюзивним дизайном не здатен усунути абсолютно всі можливі перепони, він обіцяє бути корисним не лише для своєї цільової аудиторії. Зокрема, він може бути зручнішим для літніх людей, оскільки таке пакування не вимагає точної координації рухів.

Загалом, інклюзивний дизайн є кращим варіантом для геть усіх, переконаний Корстен. До того ж, попит на нього є чималим. За даними ВООЗ, практично кожен в своєму житті хоч раз зіткнеться з тією чи іншою формою інвалідності, постійною чи тимчасовою.

«Так, ми хотіли б зробити світ рівноправнішим місцем, — стверджує креативник. — Але комерційний сенс в цьому теж є, оскільки спільнота людей з інвалідністю є доволі великою».

Джерело


Читайте також: Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах ГО «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для незрячих людей фільмів українською мовою ставало більше.

Теги: брендингінклюзивністьсоціальна відповідальність

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.