• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

23 Квітня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»
Share on FacebookShare on Twitter

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для незрячих людей фільмів українською мовою ставало більше.

Тепер в онлайн-кінотеатрі SWEET.TV незрячі люди та люди з порушенням зору можуть переглянути кіно зі звукоописом: «Ціна правди», «Мої думки тихі», «Донбас», «Пригоди S Миколая», «Міф», «Забуті» та інші. Ці та інші фільми стали доступними за підтримки Українського культурного фонду, Дому Європи та фонду Здоров’я Майбутнього.

За приблизними підрахунками, близько мільйона українців та українок мають порушення зору або слуху та потребують доступні формати для перегляду кіно. Відтепер SWEET.TV стає платформою, на якій незрячі глядачі й глядачки можуть легально дивитися якісне та доступне кіно українською мовою, не покидаючи при цьому комфорт власних домівок.

«Дивитися кіно — це не привілей, а невід’ємне право кожної людини. Ми були вражені, коли дізналися, що так багато українців та українок цього права позбавлені. Саме тому ми виявили ініціативу приєднатися до проєкту. Для нас співпраця з агенцією „Доступне кіно“ — важливий крок до досягнення цієї мети», — наголошує директор з маркетингу SWEET.TV Марина Русак.

«Важливим фактором, який вплинув на початок співпраці, стало те, що SWEET.TV має прямі контракти з правовласниками голлівудських фільмів. А також надає можливість працювати з якісним україномовним контентом, що надзвичайно цікаво та актуально для незрячих глядачів», — ділиться Вікторія Лучка, співзасновниця агенції «Доступне кіно».

Для того, щоб незряча людина могла переглядати фільми, необхідно створити звукоопис.

Звукоопис (аудіодискрипція) — це доступний формат, що передбачає закадрову, спеціально створену звукову доріжку з описом візуальної частини фільму для людей з порушенням зору, незрячих людей, та людей з іншими видами інвалідності. В сумі з оригінальною аудіо доріжкою фільму, незряча людина може повною мірою сприймати інформацію.

«Щоб створити звукоопис до фільму, перш за все потрібно визначити часові рамки між діалогами та важливими звуками, у яких розміститься опис. Далі ми створюємо текст, після чого опрацьовуємо його з незрячими консультантами. Фінальним етапом стає запис аудіодоріжки та монтаж, — зазначає Вікторія Лучка. — Найскладніше завдання — написати добрий текст. Він повинен якісно описувати те, що відбувається на екрані, щоб незряча людина могла легко уявити картинку».

Джерело


Також пропонуємо вам переглянути останнє дослідження Facebook про різноманіття в інтернет-рекламі.

Теги: інклюзивністькіносоціальна відповідальністьсуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.