Це вже другий День Землі, який припадає на час пандемії. І так само, як і минулого року, більшість активацій до Дня Землі 2021 відбулися онлайн.
Минулий рік привернув чималу увагу до довкілля, і багато хто зі споживачів у часи пандемії перейняв принципи сталого розвитку. А оскільки соціальна місія брендів виявилася у кризові часи важливою як ніколи, ми наразі можемо спостерігати, як дедалі більше брендів ставлять у пріоритет екологію.
Ось які кампанії бренди від Apple до Budweiser підготували до 51-го Дня Землі, щоб переконати людей турботливіше ставитися до природи.
#ItsOurHome (Procter & Gamble)
Як показали опитування канадської публіки, 71% людей хотіли б жити екологічніше. А 76% батьків в цьому плані беруть приклад зі своїх дітей. Тому до Дня Землі 2021 компанія P&G вирішила допомогти людям подолати відстань між добрими намірами та реальними вчинками, опублікувавши своєрідне «послання з майбутнього».
This Year Earth Changed (Apple TV+)
Apple TV+ разом із сером Девідом Аттенборо випустило актуальну документальну передачу, яка по-новому поглянула на глобальний локдаун і розповіла історії, сповнені надії.
Don’t Just Share – Care! (Sodastream)
Бренд Sodastream разом із Ренді Цукерберг закликав людей не обмежуватися постами в соцмережах про екологію і перейти від лайків до реальних справ.
Electric Eye (Audi)
В Австралії автомобілебудівник Audi разом із фотографом Вуді Гучем випустив мініфільм, який став результатом десятиденної подорожі першим повністю електричним автомобілем бренда.
Earth Day (Budweiser)
А бренд Budweiser у День Землі 2021 пообіцяв докласти всіх зусиль, щоб до 2025 року по всьому світу пиво варилося з використанням виключно «зеленої» електроенергії.
Torched Earth Ale (Fat Tire)
Ще один пивний бренд, Fat Tire, випустив з цієї нагоди «ель випаленої Землі» – пиво, зроблене з не найкращих інгредієнтів: забруднена вода, кульбаби та стійка до засухи трава. Чому так? А тому що, якщо не зупинити кліматичну кризу, лише такі інгредієнти й залишаться пивоварам.
Less Waste New Stans (Adidas)
Бренд Adidas до Дня Землі 2021 створив унікальний автомат, що обмінює пластикові пляшки на знижки. За кожну пляшку, що підлягає переробці, автомат друкує знижку на нові екологічні кросівки Stan Smith (які й самі частково зроблені з переробленого пластику).
Bread Bowl Bike (Panera)
Мережа пекарень Panera закликала людей сісти на велосипеди та покрутити педалі до точки видачі замовлень, а не хапатися одразу за кермо автомобіля. А щоб мотивувати споживачів, цей бренд випустив та роздав їм власну лімітовану серію велосипедів, де замість звичайної корзини для вантажів почеплено хлібний горщик.
Vegang (Subway)
Рослини видають звуки. А мережа ресторанів Subway вирішила зробити з цих звуків музичні треки, щоб прорекламувати своє веганське меню та загалом посприяти справі веганства. Для цього було використано технологію PlantWave, яка за допомогою прикріплених до листя електродів вимірює коливання електричного току в рослинах.
Upcycled (Spalding, Ol’ Dirty Planters)
Бренд спортивного знаряддя Spalding і крамничка для садівників Ol’ Dirty Planters знайшли нове застосування старим баскетбольним м’ячам, якими вже не можна грати. Вони взяли та й зробили з них горщики для кімнатних рослин.
The Klarna Carbon Footprint Tracker (Klarna)
Фінтех-компанія Klarna дала можливість своїм користувачам дізнатися вуглецевий слід кожної покупки, для чого вона скористалася розробленим Doconomy калькулятором.
Earth Definition (Earthday.org, Hjaltelin Stahl)
Стрімінг відео з високою роздільною здатністю генерує вчетверо більше вуглецевих викидів, ніж стандартна роздільна здатність. Тому платформа Earthday.org і агенція Hjaltelin Stahl випустили кампанію, у якій закликали людей використовувати «зеленішу» альтернативу HD.
Plastic Air, The Lagoon (Google)
Google та ООН до Дня Землі 2021 залучили ряд дизайнерів до візуалізації кліматичних змін. Спираючись на дані Міжурядової групи експертів з питань змін клімату (IPCC), дизайнери створили інтерактивні проєкти, присвячені ряду екологічних проблем.
Зокрема, Джорджія Лупі з Pentagram візуалізувала проблему мікропластику в повітрі, яким ми дихаємо (Plastic Air).
А художниця Фелісіті Хаммонд створила відеоколаж The Lagoon, показавши, як уявне прибережне місто за 80 років поступово опиняється під водою.
Earth is Saying (Greenpeace)
Ініціатива, запущена Greenpeace Колумбія, спробувала дати голос самій планеті. Для цього проєкту з усього світу збираються в реальному часі дані про лісові пожежі, забруднення, рівень вуглекислого газу тощо. Ці дані синхронізуються з платформою, яка за допомогою машинного навчання їх класифікує і перетворює на твіти від імені самої планети.