Минулого року, в жовтні, агенція Droga5 знайшла доволі кумедний спосіб продемонструвати голосову технологію Алекси тим, хто з нею ще не знайомий. Кампанія A voice is all you need змішала реальне життя з фільмами та оперою, показавши персонажів, які за допомогою Алекси втручаються в сюжет, що розгортається на екрані. В новому відео, створеному для цієї кампанії, Алекса «переносить» головного героя в останній день Помпеї, в той хаос, який панує перед виверженням Везувію у 79 році нашої ери.
В реальному ж світі тато просто намагається допомогти доньці зробити домашнє завдання.
Шеллі Смолер, старша креативна директорка Droga5 London, пояснила, що у наші безпрецедентні часи дистанційне навчання – тема, знайома усім. А Алекса завжди готова допомогти батькам із цим.
Послання кампанії просте: якщо щось можна виразити словами – Алекса майже напевно може це зробити.
Серед інших видовищних кампаній Amazon є, зокрема, відео в підтримку традиційних ремесел.