• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Перший у світі паб «збери сам»: комедійний канал UKTV Dave заповнює прогалину в житті британців

13 Квітня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У Великобританії локдауни – сувора штука, і британці останнім часом, вочевидь, вже просто сплять і бачать, як вони збираються компанією в пабі. Коли комедійний канал Dave, що належить мережі UKTV, провів опитування 2000 британців, з’ясувалося, що 53% з них більше радіють можливості нарешті вибратися до пабу, ніж можливості знову поспілкуватися вживу з родичами.

Але вчора, 12 квітня, британці відкрили для себе ту сумну істину, з якою ті ж австралійці зіткнулися ще кілька місяців тому. Завершення локдауну – то ще не свобода. Паби, ресторани, кафе та бари тепер мають право приймати у себе компанії з шести людей або з двох родин, але лише під відкритим небом. Те ж саме опитування показало, що 61% британських пабів літніх майданчиків надворі взагалі не має. А решту вже заброньовано на кілька місяців вперед. Тобто 75% спраглих британців візит до пабу в позірному майбутньому все одно не світить. Тому канал Dave і онлайн-ритейлер Firebox запропонували своє рішення цієї проблеми. Вони створили перший у світі паб «збери сам». (Щоправда, зібрати його буде та ще морока.) Цей паб – спільний проєкт агенції Taylor Herring та креативного відділу UKTV.

Втім, ініціатива з пабом була запущена не лише для того, щоб полегшити муки британців. Це – ще й реклама нового сезону серіалу Meet the Richardsons. В ролику знявся комік Джон Річардсон, у якого в серіалі є власний паб під назвою The Dog & Bastard.

Паб «збери сам» був створений направду. Набір цей називається Dave’s Barrel of Laughs і складається з дерев’яної барної стійки, двох барних стільців та реалістичної декорації для антуражу. Всі матеріали спеціально оброблено, щоб такий паб можна було встановити не лише в приміщенні, а й надворі.

Лімітована серія таких наборів продається на Firebox.com за £250, а ще чотири розігруються серед глядачів.

Люк Гейлс, директор каналу Dave, зазначив: «Всім подобаються місцеві паби, тож ми зробили максимально місцевий паб. Його можна облаштувати у себе в саду, вітальні, ванній і взагалі де завгодно».

Наскільки паб любий серцю британця. Статистика.

Кілька цікавих фактів про пріоритети британців, які відкрив для себе в ході опитування комедійний канал UKTV Dave:

  • 21% повнолітніх британців кинулися бронювати паб прямо в той момент, коли по телевізору Борис Джонсон в прямому ефірі оголошував про плани згортання локдауну;
  • В середньому на кожного британця припадає вісім заброньованих візитів до пабу, розкиданих по чотирьох різних установах;
  • 32% британців зізнаються, що вони згодні понад годину добиратися до омріяного пабу;
  • Найбільш скучила за пабами вікова категорія від 18 до 24 років;
  • 74% британців за час локдауну вже опанували мистецтво власноручного збирання меблів;
  • І 31% вже скористалися цими новими навичками, щоб спробувати змайструвати собі бар: збудували стійку та купили таці для напоїв і приладдя, щоб робити коктейлі.

Джерело

Теги: гуморкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.