Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд кормів для собак і котів Purina разом з благодійним фондом допомоги бездомним тваринам Happy Paw створили настільну гру для дітей, щоб навчити їх піклуватися про тварин. Усі гроші від продажу гри йдуть на допомогу тваринам, якими опікується фонд.
«Ми в Purina віримо в те, що людям та домашнім улюбленцям разом жити краще. Ми дуже добре розуміємо, що формування людських цінностей та розуміння важливості відповідального ставлення до тварин починається в дитинстві. Саме тому разом з благодійним фондом “Happy Paw” ми створили настільну гру для дітей, яка допоможе їм дізнатись більше про особливості піклування про домашніх улюбленців.
Лідери думок, які брали участь у нашому проєкті, зробили свій внесок в популяризацію гри серед молодих сімей та розказали, як навчання може бути легким, цікавим та захопливим.
Ми задоволені результатами і вдячні команді AIR Brands за злагоджену роботу, стратегічний підхід і влучний вибір інфлюенсерів», — зазначає Валерія Щербина, бренд-менеджерка Purina, Nestle в Україні.
Тож як інфлюенсери розповіли про відповідальне ставлення до тварин і анонсували гру для дітей від Happy Paw і Purina? Розповідає команда агенції AIR Brands.
Ідея
Перед агенцією AIR Brands стояло завдання за допомогою інфлюенсерів анонсувати гру і розповісти, що Purina і Happy Paw будують навички відповідального ставлення до тварин із самого дитинства.
Складнощі
Розповіді дітям про особливості догляду за собаками — правила вигулу, важливість вакцинації та обробки від паразитів, а також можливі наслідки неправильної поведінки, — можуть стати нудними нотаціями. Саме тому бренд Purina підтримав фонд Happy Paw у створенні пізнавальної та пригодницької настільної гри для всієї родини.
Навчання у вигляді гри діти сприймають як розвагу і тому легше запам’ятовують інформацію і краще концентруються.
Реалізація
Ми вирішили інтегрувати мікро- і макроблогерів, щоб отримати охоплення й активну взаємодію підписників.
Головним критерієм вибору був збіг цінностей, які транслює блогер, з цінностями бренду Purina і фонду Happy Paw.
В першу чергу, фокус був на сімейних цінностях. Ми шукали інфлюенсерів з дітьми, котрі активно діляться їхнім життям і контентом, пов’язаним з усвідомленим батьківством і вихованням дитини, у себе в блозі.
А також любов до тварин. Ми залучили блогерів, у кого вже є собака або кішка, а також тих, хто тільки мріє про домашнього улюбленця і ділиться цим зі своєю аудиторією.
Ми залучили 9 блогерів, які фокусуються на темах лайфстайл та родини з дітьми та кількістю підписників від 12 тис. до 316 тис.
Задачами блогерів було:
- донести до аудиторії ключове повідомлення через особисту історію;
- зробити нативний продакт-плейсмент з інтеграцією продукту.
Ключове повідомлення:
Purina піклується про те, щоб у дітей формувалося відповідальне ставлення до тварин. Тому бренд підтримав фонд Happy Рaw у створенні настільної гри, яка в розважально-ігровій формі навчає гуманного і, головне, відповідального ставлення до тварин.
Механіка:
Пост в Instagram, сторіз + розіграш:
- підписатися на сторінку Purina;
- в коментарях написати хештег #PurinaUkraine;
- тегнути друзів (@), з якими будеш грати в гру.
Результати
Завдяки тому, що блогери показали свою сім’ю і поділилися особистими історіями про тварин, кампанія отримала відмінні результати.
Рекламна кампанія тривала з 3.12.2020 по 28.12.2020:
- за цей час було опубліковано 9 постів;
- загальні покази постів в межах проєкту склали 425 272 (план — 352 000);
- ми перевиконали план з охоплення постів на 20%.
- додаткове охоплення проєкт отримав завдяки сторіз, у тому числі бонусним. Всього ми отримали 26 сторіз і 101 272 покази за ними (план — 90 600);
- ми перевиконали план з охоплення сторіз на 89%.
Перевиконання планових показників говорить про лояльність блогерів до бренду і готовність додатково розповісти про бренд.
- Кампанія отримала 25 490 лайків, 722 коментарі та 429 збережень.
Особливо висока кількість збережених постів говорить про те, що аудиторії інфлюенсерів сподобалася подача матеріалу та ініціатива бренду і фонду. А значить, гру купуватимуть і по завершенні кампанії.
Реакція аудиторії
Підписники активно писали приємні коментарі про гру і про тварин, а також брали участь у розіграшах. Всього ми отримали близько 600 учасників.
«Я була рада реалізувати такий милий сімейний проєкт. Блогери відмінно сприйняли інформацію й охоче ділилися постами та сторіз в Instagram. Було приємно отримувати відгуки від блогерів, які були буквально в захваті від самої гри та з задоволенням продовжують грати з дітками далі», — каже Марія Козієвська, проджект-менеджерка AIR Brands.
Висновки
Завдяки інфлюенсерам бренд Purina і фонд Happy Paw у стислі терміни анонсували випуск гри й привернули увагу до необхідності розвитку гуманного та відповідального ставлення до тварин із раннього віку.
Блогери-власники собак або котів ділилися історіями та досвідом, а інфлюенсери без тварин щиро розповідали про те, як мріють їх завести. Це викликало довіру аудиторії та готовність купити гру, щоб відірвати своїх дітей від гаджетів і розповісти, як піклуватися про собаку, перш ніж завести її.
«Influencer marketing — один із найсильніших інструментів впливу на ЦА в наш час. Саме тому соціальні проєкти мої улюблені. З їхньою допомогою ми можемо на краплинку покращити світ навколо 😊 Завдяки бренду Purina, БФ Happy Paw, нашим блогерам та AIR Brands дітлахи можуть навчитися краще піклуватися про домашніх улюбленців. І все це в легкій та доступній формі. А ви мріяли у дитинстві про пухнастого чотирилапого друга?», — додає Олена Колесник, акаунт-менеджерка AIR Brands.
Що потрібно робити, щоб робота з інфлюенсерами в соціальних кампаніях приносила результат?
#1. Постійний контакт
Необхідно попередньо проаналізувати акаунт та перевірити, чим живе і ділиться інфлюенсер, чи резонують його цінності з тим, про що кампанія.
Наприклад, у випадку кампанії від фонду Happy Paw і бренду Purina не варто було залучати блогера з алергією на тварин або того, хто згадував у своєму блозі, що не любить шерсть у квартирі.
Такий аналіз не робиться за один раз. Необхідно бути постійним фоловером цільових блогерів у соцмережах, щоб знати нюанси та тонкощі їхнього життя, специфіку роботи, актуальність пропозицій.
#2. Двостороння співпраця
Не кожен блогер погодиться говорити на складні соціальні теми. Але тут можна довіритися знанням інфлюенсера своєї аудиторії.
Блогер знає: якщо основу аудиторії складають підлітки і їм заходить тільки розважальний контент, кампанія не буде вдалою.
#3. Виявляти довіру
Якщо інфлюенсер підтвердив участь у соціальному проєкті, важливо дозволити йому донести основні меседжі максимально природно і щиро, навіть якщо це буде відрізнятися від оригінального тексту. Так ви отримаєте більший відгук від його аудиторії і кращий результат для своєї кампанії.
Раніше Head of AIR Brands Тетяна Урюпова розповіла, чому інфлюенсери в соцмережах — ідеальні медіа для сфери FMCG і що варто включати в стратегію, щоб виділитися серед конкурентів.