У світі відеоігор немає нічого гіршого за повільний інтернет. А коли у геймерів через це підвисає гра, вони часто зривають злість на першій-ліпшій речі, яка у них під руками – на ігровому контролері. Варто лише зазирнути на YouTube, і ви побачите сотні відео, в яких геймери спересердя жбурляють свої контролери, тупцяють по них і дають їм копняків.
Тому мережа Verizon Fios, названа кращим інтернет-сервісом для геймінгу, за версією журналу PC Magazine, вирішила показати гравцям, що вона здатна вирішити цю проблему, запропонувавши їм швидший інтернет. Але привернути увагу до свого сервісу Verizon Fios та агенція McCann New York вирішили у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх і запропонувавши спершу незнищенний ігровий контролер. (Не абсолютно незнищенний, звісно, але принаймні здатний витримати більшість геймерських істерик.)
Розпочалася кампанія з того, що Verizon Fios надіслала такий ігровий контролер одному з найвпливовіших лідерів думок ігрового світу Нейту Гіллу з FaZe Clan. Природно, що він скористався ним, щоб потролити своїх сокомандників-кіберспортсменів, у яких підключення Fios немає. В руках геймерів цей злощасний контролер пройшов цілий ряд випробувань: від шпурляння його на кшталт баскетбольного м’яча до польоту з балкону. Але кожен наступний тест лише підтверджував той факт, що навіть дуже міцний контролер – то не заміна для кращого інтернет-підключення.
Контролер, схожий на жука
Що ж до самого контролера, то він – ніяка не бутафорія. Агенція McCann New York замовила його виготовлення у дизайнера продукції Стівена Бровера, засновника Brower Propulsion Laboratory, і той створив дійсно незнищенний ігровий контролер, здатний витримати всю міць геймерської люті.
Натхненням для його дизайну став жук Nosoderma diabolicum, екзоскелет якого є надзвичайно міцним. Корпус контролера зроблений з алюмінію, під яким м’який шар піни для амортизації, що гасить силу удару. Яскравий оранжевий колір було обрано для нього теж навмисно. Він має показати, що ця річ є, насамперед, жартом. Та й взагалі контролер мовби натякає, що впадати у несамовиту геймерську лють – то якось несерйозно.
Кампанія Unbreakable Controller навіть вийшла за межі ігрової спільноти. Наступними випробувати його на міцність запропонували лідерам думок, які зазвичай готують огляди різних технічних новинок. Кожен із них отримував контролер разом із челенджем спробувати зламати його, а потім поділитися із читачами результатами такого креш-тесту.
І це – далеко не єдина кампанія, яка зробила ставку на геймінг, щоб привернути увагу до свого бренду.