• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Новые продукты: источники информации

15 Липня, 2015
Час прочитання: 1 хв.
A A
Новые продукты: источники информации
Share on FacebookShare on Twitter

Ближний круг общения остается для людей во всем мире главным источником информации о выходе в свет новых продуктов, обходя по эффективности ТВ-рекламу, выяснил Nielsen в результате исследования потребительского поведения.

О новых продуктах большинство (56%) потребителей узнают вполне традиционным способом – от семьи и друзей, несмотря на ориентированность рекламных бюджетов в сторону электронных СМИ.

Телереклама занимает второе место – 52% жителей земли узнают о новинках благодаря ТВ, хотя она заметно теряет эффективность в Европе, не входя в топ-3 источников. Европейцы узнают о новинках от семьи и друзей (58%), непосредственно в магазине (56%), ищут информацию о новых товарах в интернете (48%), и лишь 45% реагируют на ТВ-рекламу, говорится в отчете.

На третьем месте в глобальном разрезе – сами магазины: 48% потребителей в мире узнают о новых продуктах, увидев их на полке в розничной точке, отмечает Nielsen.

Тем не менее в ряде макрорегионов с магазинами теперь конкурирует интернет. Как и в Европе, в Азиатско-Тихоокеанском регионе, Латинской Америке и Северо-восточной Африке “активный поиск в интернете” стал третьим по популярности источником информации о новых продуктах.

Социальные сети выступают ресурсом для получения информации о новинках у пятой части потребителей в Европе и Северной Америке и у трети в Латинской Америке и регионе Африка/Ближний Восток, говорится в отчете.
Подробнее:http://adindex.ru/news/researches/2015/07/15/125840.phtml

Теги: ринки та дослідження

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Понад 290 фахівців увійшли до журі Effie Awards Ukraine 2025

4 Вересня, 2025
Ідеї

Як Havas Engage масштабують філософію Financial Fashion на Ukrainian Fashion Week SS26

11 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.