banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у світ молодих людей та знайти новий напрям для комунікації.
За допомогою стратегічної сесії, фокус-груп та глибинних інтерв’ю вдалось поговорити з поколінням, до якого прагнув звернутись бренд, та знайти їхню спільну рису — тривожність.
Життя молодих людей наповнене контентом із соцмереж, робочими завданнями, івентами, можливостями та дратівливими дрібницями, як, наприклад, нерозібрана шафа чи немитий посуд у раковині. За таких обставин ти постійно живеш із відчуттям, що ти щось пропускаєш, кудись не встигаєш і взагалі справляєшся зі своїм життям набагато гірше за інших.
Так стало зрозумілим, що ворог молоді — накрути в голові, які віднімають купу емоційних ресурсів і в 99% випадків не мають під собою жодних логічних підстав. Без них жилося б набагато простіше та легше. І бренд grace може допомогти їх позбутися, адже перерва на чай — це саме ті п’ять хвилин, коли ти видихаєш і відволікаєшся від усього, що несеться по роботі та по життю.
Чай із хуліганським дизайном
Ребрендинг чаю grace розпочався з оновлення дизайну, беручи до уваги, що чай найчастіше обирають за дизайном пачки. Так, було вирішено освіжити дизайн grace та зробити його актуальним для 2021 року. Креатори зробили логотип більш легким, із точними та акуратними контурами. На білому кольорі упаковки зухвало і навіть по-хуліганськи виглядають тематичні образи, створені для кожного зі смаків. Також доповнили колажі яскравою балонною фарбою для ефекту вуличної графіки. Тепер grace виділятиметься на полиці на фоні зелено-чорно-бігбеновських або строкатих пачок конкурентів.
У новій комунікації креатори сфокусувалися на знанні нового дизайну: байдуже, яка там позиція у твого бренда, якщо аудиторія його просто не впізнає. Так головним героєм стала пачка чаю. Щоб її точно роздивилися та запам’ятали, команда banda показує її на пів екрану протягом усього ролику. А стратегічний посил «не накручуватися» маскує під персональні натяки-передбачення. Їх було створено аж 100, вони рандомно попадаються в YouTube та мотивують не скіпати, адже щоразу нові та персональні.
Рекламу в Instagram теж стилізували під юзер-контент, щоби люди не гортали її далі на автоматі, а бачили щось схоже на звичайні сторіз.
AR для пачки
Ребрендинг чаю grace також містить AR-компонент. На упаковці є маркер, який можна зісканувати та подивитися своє передбачення в доповненій реальності. Завдяки механіці цей AR цікаво поюзати декілька разів і навіть показати завітавшим на чай друзям.
Читайте також нашу добірку з 5-ти найгучніших ребрендингів 2020-го – початку 2021 року.