Однією з причин невпинного та успішного розвитку Nike є використання технологій для взаємодії зі споживачами. Віртуальне «пальне», магазини на стінах та робот із крейдою: ось чотири інноваційні кампанії Nike, відзначені нагородами фестивалю «Каннські Леви», які стали важливими віхами на шляху її технологічного розвитку.
Nike Livestrong Foundation (Wieden+Kennedy Portland, 2010)
Натхненням для цієї кампанії стала характерна для «Тур де Франс» традиція залишати на трасі перегонів послання крейдою. В рамках цієї кампанії онлайн-аудиторія з усього світу отримала можливість розписати дорогу підбадьорливими посланнями людям з раковими захворюваннями. Щоб наносити ці послання від імені глядачів на дорогу впродовж 25-денного змагання, було задіяно робота Chalkbot.
FuelBand (R/GA New York, 2012)
Для цієї кампанії Nike розробила параметр під назвою «пальне», який був спільним та універсальним для кожної активної людини. Вимірювався він браслетом FuelBand. Цей пристрій відстежував щоденну активність людини і конвертував її в так зване «пальне», щоб кожен користувач міг помірятися своєю активністю з іншими. Браслети були доволі простими у використанні і змінювали свій колір від червоного до зеленого залежно від того, наскільки людина наблизилася до поставленої собі планки. Наприкінці кожного дня браслет за допомогою Bluetooth синхронізувався з платформою, де складалися рейтинги користувачів, які додатково мотивували бути активними.
Graffiti Stores (AKQA Sao Paulo, 2019)
До випуску нових моделей кросівок Air Max агенція AKQA та Nike об’єднали свої зусилля з колективом стріт-арту InstaGraffiti. Художники оновили графіті на стінах міста, домалювавши на ноги персонажів кросівки. Щоб придбати омріяну модель Air Max, фанатам треба було знайти відповідне зображення, використовуючи геолокацію.
Hey Google, Ask Nike (R/GA New York, 2019)
Ранній доступ до моделі Nike Adapt BB, яка сама затягує шнурки, фанати отримали в ході кампанії, створеної Nike спільно з Google. Це стало першою промоакцією, яка дозволяла робити покупки прямо під час трансляції баскетбольного матчу наживо. В ході перегляду вболівальники могли придбати такі ж кросівки, як у спортсменів, попросивши про це голосового асистента Google. У такий спосіб всю партію було розпродано за шість хвилин.
Для Nike ці інноваційні кампанії стали шансом здобути визнання всієї креативної спільноти. Не впустіть свій шанс і ви.
Нагадаємо, що зараз триває прийом робіт на фестиваль Cannes Lions–2020/2021. Зареєструватися для участі, а також ознайомитися з іншими визначним креативними роботами, які зрушили світ, можна за цим посиланням: https://www.canneslions.com/start-your-journey
#MomentsThatMovedTheWorld є серією кейсів, які можуть стати хорошим джерелом натхнення для тих, хто готовий розпочати свій шлях до Лева.
#MomentsThatMovedTheWorld охоплюють ті креативні кампанії, які позитивно вплинули на культуру, бізнес та суспільство.
#MomentsThatMovedTheWorld демонструють успіхи тих брендів, яким вдалося стати рушієм прогресу, що, власне, і є метою LIONS.