Пальці облизувати не рекомендується й досі, тому мережа KFC зараз накидає оком на не менш відомі слогани інших брендів і «позичає» їх замість власного.
Те-чого-не-можна-робити…
Агенція Mother London підготувала кампанію навколо слогана Finger Lickin’ Good у дуже невдалий час – у лютому 2020 року. В цій кампанії любителі смаженої курочки негігієнічно облизували пальці під найвідоміший з ноктюрнів Шопена. Хто ж знав, що незабаром це видовище почне так всіх нервувати…
Після виходу цієї кампанії у Великобританії національну організацію Advertising Standards Authority засипали скаргами і кампанію довелося згорнути. Але цим справа не обмежилася.
Впродовж 64 років слоган про облизування пальців був у центрі брендингу KFC. Але пандемія тривала, і у серпні 2020 року мережа KFC вирішила, що закликати тягти пальці до рота в таких умовах було б безвідповідально, про що й повідомила у новій кампанії.
«Ота штука, про яку ми говорили впродовж цих 64 років? Не зважайте, – сказала вона своїм шанувальникам. – Їжте крильця. Запивайте підливою. Тільки, будь ласка, забудьте про ту штуку, яку ми зазвичай радимо. Ну, знаєте, те, що ви робили язиком, доївши смачну курочку».
…і те, що робити можна
Відтоді минуло сім місяців. Боротьба з пандемією не припиняється, а ретельно мити руки необхідно й досі. Тому, зараз мережа KFC «позичає» слогани інших брендів, доки не настане доречний час для повернення її власного.
Нещодавно, скориставшись хештегом #UntilWeCanFingerLickAgain, KFC звернулася до своєї аудиторії в твіттері, питаючи, слоган якого бренда їй порадили б замість власного. Ідей любителі курятини підкинули чимало, тож останнім часом KFC «примірює» слоган за слоганом в соцмережах: від Nike до Red Bull.
Вона навіть поставила машину з діджитал-білбордом та позиченим Just Do It прямо навпроти магазину Nike.
А потім цю ідею підхопили й інші бренди, перекидаючись слоганами в соцмережах.
В Іспанії ж мережа KFC нещодавно кинула шпильку в бік конкурентів, заманюючи їх персонал можливістю безкоштовно скуштувати новий бургер.