Київський Міжнародний Фестиваль Реклами у співпраці з IAB України включили до конкурсної програми 2021 року новий конкурс Digital & Mobile Craft.
Конкурс Digital & Mobile Craft включає 28 категорій. Роботи мають демонструвати техніку та майстерність, що використовуються при виконанні та реалізації діджитал контенту.
Серед категорій конкурсу:
- Interface & Navigation (UX/UI);
- 360° Videos/VR/AR & Experience Design;
- Activation by Location;
- Use of Voice-Activation;
- Use of AI;
- Games Craft;
- Influencer Marketing & Creative Use of Platforms
- та багато інших.
«Участь в індустріальних фестивалях є ознакою розвитку ринку. Цього року команди IAB та КМФР суттєво розширили конкурсні категорії в Digital & Mobile Craft, і тепер кожний гравець інтернет ринку, незалежно від того чи має він креативний, чи медійний, чи технологічний фокус у своїх кампаніях та проектах, зможе знайти свою нішу та подати роботи. І це надзвичайно важливо для здобуття позицій у рейтингу від IAB», – розповіла Анастасія Байдаченко, CEO IAB Україна.
Таким чином, конкурсна програма КМФР була значно розширена, що дасть можливість брати участь тим професійним виконавцям, які раніше не знаходили на рекламних конкурсах категорій для своїх технологічних та діджитал рішень.
Нагадаємо, що цього року на КМФР створено окремий блок CRAFT/TECHNOLOGY, в рамках якого є 11 конкурсів, серед яких і Digital & Mobile Craft, та буде обрано не лише фіналісти та призери, але й Grand Prix за кращу роботу цього блоку.
Реєструйте свої роботи на kiaf.com.ua
А ми нагадуємо, що LIONS оголосили про створення LIONS Membership — цілорічної платформи з метою об’єднання світової креативної спільноти через загальний доступ до джерел натхнення, навчання, до творчих ресурсів, глобального каталогу талантів, а також до онлайн- і офлайн-спілкування.