• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Яким є сучасне «обличчя реклами»: конкурс ANDY Awards зібрав воєдино обличчя журі крізь роки

24 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Конкурс International ANDY Awards, який проводиться в Нью-Йорку, спільно з креативною агенцією Pereira O’Dell створив відео Face The Future, у якому спробував відтворити «обличчя реклами». Зібравши воєдино обличчя журі різних років, ця організація продемонструвала, як із часом змінювався її суддівський склад.

Такий експеримент є продовженням розпочатої минулого року однойменної ініціативи, покликаної сформувати нове мультикультуральне покоління лідерів рекламної індустрії. Відео було створене, щоб підкреслити, як важливо, щоб символічне обличчя реклами точніше передавало те, якими є сучасні рекламісти.

Технологія в технології в технології…

Навіть сама креативна команда, що створила цей фільм, складається з креативників, які походять з різних куточків світу: Бразилія, Колумбія, Нова Зеландія та Південно-Африканська Республіка.

Задіявши штучний інтелект, фото всіх учасників журі за кожен рік було об’єднано в одне обличчя, яке відображає всю групу. Потім такий збірний образ за допомогою технології діпфейків було «почеплено» на актора, щоб створити живе обличчя індустрії. Всі ці збірні образи, діпфейки, заміна обличчя та всієї голови актора – це одна технологія всередині другої, яка всередині третьої.

Так рік за роком фотографії журі ANDY Awards були оброблені та підсумовані, щоб створити персоніфікований графік того, як еволюціонувало обличчя реклами.

Портретна інфографіка

Пі Джей Перейра, очільник Pereira O’Dell та голова журі ANDY Awards, пояснив: «Це відео є практично інфографікою, яку можна роздивлятися покадрово. Вона допомагає нам побачити, який прогрес за цей час відбувся в індустрії та як багато ми ще маємо зробити. Ця перспектива важлива, адже наш експеримент з підготовки лідерів має принести свої плоди лише років через десять. Сподіваємося, наша ініціатива та ініціативи інших агенцій та організацій наблизять нас ще на крок до справжньої інклюзивності та мультикультуральності в рекламній індустрії».

Останнім часом заклики про підтримку мультикультуральності лунають як ніколи голосно. Тому мета ANDY Awards – піднести дзеркало до обличчя індустрії реклами і показати, що прогрес в цій сфері цілком можливий.

«По суті, ми просимо всіх зазирнути разом із нами в майбутнє і долучитися до загальної справи, щоб створити індустрію, яка правдиво відображала б усіх нас», – додала Джина Грілло, президентка ADVERTISING Club of New York, материнської організації ANDY Awards.

Джерело

Схожу технологію було використано свого часу організацією Feeding America, щоб згенерувати збірне обличчя людини, яка змушена звертатися по допомогу до продовольчих банків.

Теги: інфографікапсихологіярекламасуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом
Маркетинг і Комунікації

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

27 Червня, 2024

25 червня відбувся щорічний MRKTNG марафон від онлайн-видання про маркетинг, комунікації та креатив MMR та бізнес/медіа бюро ekonomika+. Понад 30 представників великих компаній поділилися найкращими маркетинговими та комунікаційними практиками. Захід...

Читати даліDetails

В Україні розробили “Калькулятор фейків”

Українські учні навчатимуться за допомогою Штучного інтелекту, VR-технологій, Minecraft та Убер-Школи

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.