• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

#тест_не_квест. Buro MT руйнує міфи про тестування на ВІЛ/СНІД

18 Березня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
#тест_не_квест. Buro MT руйнує міфи про тестування на ВІЛ/СНІД
Share on FacebookShare on Twitter

У грудні 2020 року до Buro.MT звернулася організація Alliance for Public Health, аби привернути увагу до тестування від іншої пандемії. Пандемії, про яку наразі забувають говорити, — про ВІЛ/СНІД.

#тест_не_квест. Buro MT руйнує міфи про тестування на ВІЛ/СНІД

Сьогодні рівень захворюваності на ВІЛ у країнах Східної Європи та Центральної Азії вище, ніж будь-де у світі.

Самостійно визначити симптоми вірусу неможливо. Вірус може довгий час жити в організмі та жодним чином не проявляти себе. Щоб дізнатися про нього, необхідно зробити аналіз.

«Зараз особливо складно говорити про інші хвороби, аніж коронавірус. Хоча ці хвороби не зникали, а лише випали з нашого поля зору. Завданням цього проєкту було звернути увагу на пандемію ВІЛ/СНІД та залучити людей до тестування. Світ змінився й медицина також. Експрес-тестування доступне, анонімне та швидке — його не слід боятися. Ми хочемо, щоб про це дізналися якомога більше людей», — зазначає Client Director Buro.MT Анастасія Мартиненко

Чого треба було досягти?

  1. Покращити обізнаність цільової аудиторії про наявність та переваги експрес-тестування.
  2. Створити зацікавленість суспільства та інтерес ключових груп до ВІЛ-тестування.
  3. Через створення запиту стимулювати пропозицію та доступність експрес-тестів в аптеках.

Як вирішували проблему

До більшості аналізів люди ставляться, як до звичайної процедури. Але тестування на ВІЛ оточене упередженнями про складність, відсутність конфіденційності, небезпеки та тривалість процедури. 

Сьогодні це вже у минулому.

Зараз тест на ВІЛ можна пройти не лише у закладі з тривожною назвою «Центр СНІДу». Тестування активно проводяться у приватних клініках, мобільних амбулаторіях, та, що маловідомо — навіть у себе вдома. Такий тест дуже важливий, адже люди, у яких виявлено вірус на ранній стадії, живуть довгим та повним життям.

Комунікаційна кампанія працює не лише на інформування проблеми, а з фундаментальними тригерами — стереотипами та страхами. Адже саме вони є головними перешкодами для тестування на ВІЛ. 

Цю соціальну ініціативу команда Buro.MT поєднала однією місією, ідеєю та хештегом — #тест_не_квест. Назва підкреслює суть кампанії: щоб пройти тест, не треба великих зусиль. Тестування не кусається, воно потрібне та доступне — береш і робиш.

Кроки реалізації:

  1. Розроблено комунікаційну кампанію, що об’єднана єдиною місією та ідеєю.
  2. Знято стопмоушен-відео про легкість процедури експрес-тестування.
  3. Розмішено нативні публікації про можливість експрес-тестування та посилили інформаційну кампанію медіарозміщеннями.
  4. Створено можливість ознайомитися з процедурою за межами соціальних мереж.
#тест_не_квест. Buro MT руйнує міфи про тестування на ВІЛ/СНІД

Також агентство заручилося підтримкою 5 відомих Instagram-блогерів й лідерів думок з України, Грузії та Росії з потрібною цільовою аудиторією, та об’єднало інфлюенсерів однією місією й смисловим посилом.

Блогери поділилися особистими історіями про міфи та стереотипи, пов’язані з тестуванням, а також здали тест та закликали підписників не боятися тестуватися.

#тест_не_квест. Buro MT руйнує міфи про тестування на ВІЛ/СНІД

Результати

За короткий проміжок часу нам вдалося привернути увагу достатньо великої кількості людей:

973500+ людей побачили публікації про тестування в Instagram

3525+ зберегли ці публікації у своїх Instagram-акаунтах

12 ЗМІ написали про соціальну ініціативу

#тест_не_квест. Buro MT руйнує міфи про тестування на ВІЛ/СНІД

Проєкт отримав величезну підтримку від багатьох користувачів, а також відомої української ведучої Поліни та топ-моделі Елли Кандиби. Люди активно ділилися та розповідали про свій досвід та страхи, які були зруйновані.

Джерело


Пропонуємо вам переглянути креативні кампанії неурядових організацій у підтримку донорства.

Теги: здоров'ясоціальні мережісуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.