• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Snapchat створив лінзу, яка інформує про донорство органів

15 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Snapchat створив лінзу, яка інформує про донорство органів
Share on FacebookShare on Twitter

Національна служба охорони здоров’я Великобританії (NHS) нещодавно оголосила про своє партнерство зі Snapchat, запустивши лінзу доповненої реальності, яка відстежує положення тіла людини та інформує про донорство органів. У такий спосіб користувачі Snapchat можуть побачити розташування основних органів у своєму тілі та дізнатися цікаву інформацію про них. Цільова аудиторія кампанії – молодь (насамперед вікова група від 16 до 20 років). Створена ця лінза була агенцією Manning Gottlieb OMD, а випуск її приурочено до Всесвітнього дня нирки–2021, який з ініціативи Міжнародної спільноти нефрологів відзначають у другий четвер березня з 2006 року.

Наразі у Великобританії понад 6000 людей чекають на органи для пересадки. Ситуація ускладнюється ще й тим, що реципієнти належать до різних етнічних груп, а найкращі шанси у таких операцій тоді, коли донорський орган отримано від людини з тієї ж етнічної групи.

Холлі Мейсон, речниця відділу NHS, який займається соціальними кампаніями у підтримку донорства органів, так висловилася про цей проєкт: «Співпраця зі Snapchat та використання нової технології, яка сканує положення тіла, стала для нас дуже цікавою нагодою. Ми постійно шукаємо способи інформування людей та ініціювання діалогу про донорство. Тому ми сподіваємося, що ця лінза для Snapchat спонукає людей обговорити донорство органів зі своїми рідними, і всі разом ми зможемо врятувати більше життів».

Як увімкнути

Увімкнути цей фільтр можна, відсканувавши снапкод або вибравши його в каруселі лінз. Після активації фільтру треба перемкнути камеру та навести смартфон на людину. Далі камера відстежить положення тіла та ідентифікує органи, донорство яких можливе. Це, зокрема, серце, легені, очі, нирки, печінка, підшлункова залоза та тонка кишка. Користувач може обрати конкретний орган та дізнатися більше про нього. А якщо свайпнути екран вгору, користувача скерує на сайт для донорів.

Джерело


Неурядові організації також докладають чимало зусиль до популяризації донорства органів.

А китайська шерингова компанія, що здає в оренду павербанки, перетворила навіть їх у канал для поширення інформації про донорство.

Щоправда, іноді люди, готові стати донорами, стикаються із зайвими і дуже вибірковими перепонами, як показала кампанія Illegal Blood Bank.

Теги: здоров'ясоціальна рекламасуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.