• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Стінг співає про ланцюжок працевлаштування до Дня людей з синдромом Дауна

15 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

До Всесвітнього дня людей з синдромом Дауна, який з ініціативи французької асоціації AFRT відзначається щороку 21 березня (символічно, тому що трисомія 21), італійська благодійна організація CoorDown запустила кампанію The Hiring Chain, щоб привернути увагу роботодавців світу до працевлаштування таких людей. Послання її полягає в тому, що найм людини з синдромом Дауна дозволяє не лише змінити на краще життя однієї-єдиної особи, а й запускає ланцюгову реакцію доброго ставлення, яка відкриє нові можливості перед багатьма.

Відео для цієї кампанії побудоване навколо оригінальної пісні The Hiring Chain, яку виконав відомий музикант Стінг. Життєствердна пісня, яку нескладно запам’ятати, втілюється в життя на екрані, демонструючи, як будується ланцюжок інклюзивності на робочих місцях.

В першій сцені дівчина на ім’я Сімона працює в пекарні, демонструючи свою вправність відвідувачам. Серед відвідувачів є юристка. Її так вражає майстерність Сімони, що вона вирішує дати шанс показати себе юнакові з синдромом Дауна, який прийшов влаштовуватися на роботу. А далі відбувається ланцюгова реакція. Тобто чим частіше ми бачимо людей з синдромом Дауна за роботою, тим більше роботодавці починають ставитися до них як до цінних співробітників. Таким чином цей виклик упередженням та заниженим очікуванням має на меті створити нові можливості для працевлаштування людей з синдромом Дауна.

Цьогорічна кампанія CoorDown є спробою протидії соціальній кризі, спричиненій пандемією. Вона наголошує на тому, що інклюзивність у працевлаштуванні – це не лише право, яке стосується кожної людини. Це – об’єктивно корисна політика як для компаній, так і для всього суспільства.

Роботодавці, яких це відео змусило замислитися, можуть відвідати сайт www.hiringchain.org і знайти там контактну інформацію організацій з різних країн світу, які допомагають людям з синдромом Дауна знайти роботу. Там також можна дізнатися актуальну інформацію про таке працевлаштування і отримати відповіді на поширені запитання щодо того, як створити дійсно інклюзивне робоче місце.

Кампанію The Hiring Chain втілили в життя нью-йоркська агенція SMALL та італійська продакшн-компанія Indiana Production.

Чому це важливо?

Тому що це дає людям з синдромом Дауна незалежність, власне джерело доходу, усвідомлення власної цінності та можливість опановувати нові навички, спілкуватися з людьми і робити свій вклад у суспільство. Тобто люди з синдромом Дауна хотіли б працювати з тих само причин, що й усі інші. От тільки більшість з них стикається з перепонами, упередженнями, відсутністю можливостей, недооцінюванням їхніх здібностей та стереотипним ставленням. Тому й виникає потреба у спростуванні хибних думок щодо їх потенціалу, наводячи реальні свідчення компаній, роботодавців та співробітників. Кожна людина з синдромом Дауна здатна працювати відповідно до своїх можливостей. Головне – знайти таку роботу, яка буде оптимальною для кожної окремо взятої людини.

Джерело

Теги: інклюзивністьпсихологіясоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу
Відповідальність

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу

23 Травня, 2024

Колеги повертаються з фронту: як допомогти бізнесу екологічно реінтегрувати ветеранів у команду після пережитого на війні? Як провести аналіз, чи готова компанія трансформувати військовий досвід та військову стратегію ветерана і...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.