• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Про сторітелінг, маркетингові війни та історію Starbucks: добірка книг для комунікаційників

12 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Про сторітелінг, маркетингові війни та історію Starbucks: добірка книг для комунікаційників
Share on FacebookShare on Twitter

PR-менеджерки комунікаційної агенції Prcom Оксана Кучерява та Олеся Тетяноха радять колегам-комунікаційникам літературу для покращення своїх професійних скілів, загальної ерудованості та просто для натхнення.

Оксана Кучерява, PR manager Prcom
Добірка книг для комунікаційників від Оксани Кучерявої, PR-менеджерки Prcom

Марк Лівін: «Сторітелінг для очей, вух і серця»

У сучасному світі навичка гарно писати давно перестала бути прерогативою журналістів та письменників. Сьогодні кожен, хто хоче просувати свій бізнес чи лобіювати певні ідеї, на щастя чи на жаль, змушений перебувати в інформаційному полі. А для цього потрібно стабільно випускати контент. Мало писати грамотно чи фахово, важливо писати зрозуміло, влучно та цікаво — саме це допоможе вашим текстам не загубитись у шаленому потоці інформації, а в ідеалі — зачепити настільки, щоб аудиторія сама очікувала та відслідковувала вихід нових матеріалів.

Досягти такого мистецтва нелегко, але можливо. В книзі Марка Лівіна можна знайти багато інструментів, прийомів та порад, які допоможуть просунутись у розвитку свого письменницького таланту набагато швидше, ніж якщо робити це наодинці. Історія — ключовий інгредієнт для соковитої страви з тексту. Саме через призму цікавої історії варто розкривати будь-яке питання: від складної ядерної фізики до огляду серіалів, вважає автор. До того ж сама книга є чудовим прикладом того, про що пише Марк — читається легко, швидко та захоплююче. Я б сказала, що «Сторітелінг для очей, вух і серця» — маст-хев у колекції сучасного комунікаційника.

Ювал Ной Харарі: «21 урок для 21 століття»

Загальна ерудованість — не просто слова для PR-ників. Кожен, хто хоче професійно працювати у сфері комунікацій, повинен розумітись у всіх галузях життя хоча б поверхово. У часи, коли я ще здобувала освіту, було розповсюдженим твердження про те, що головне — розумітись у своїй професії, а інші предмети/знання, мовляв, це вже не так і важливо. Думаю, ви також зустрічали фрази на кшталт «я гуманітарій, я не тямлю в економіці», або «навіщо мені вивчати географію, я все одно не планую працювати у школі». Можливо, тому й існують інформаційні матеріали, які породжують фейки, дезінформацію чи відверту брехню, внаслідок чого провокують укорінення стигм, дискримінацій та інших соціальних проблем.

«21 урок для 21 століття» — це третя книга з серії видань автора, які змушують задуматись над наріжними питаннями людства. Книга не дає чітких відповідей і не нав’язує ніяких позицій. Але вона розглядає такі питання, як тероризм, націоналізм, релігія, еміграція, зміна клімату та інші з різних сторін, змушуючи читача актуалізувати для себе поглиблення у певні сфери життя. Всі частини книги об’єднані навколо одного питання: куди ми рухаємось далі? На думку Харарі, нас чекає цифрова диктатура та розвиток штучного інтелекту. Не найоригінальніші тези, згодна, але цінність думок автора полягають саме у тому, що він розвиває свої припущення у сторону прогнозу нових криз та викликів, які нас чекають у найближчому майбутньому. А це вже можливість завчасно підготуватись до них та почати обдумувати план дій.

Дарон Аджемоглу, Джеймс Робінсон: «Чому нації занепадають»

Хочу порадити саме цю книгу для прочитання колегам-комунікаційникам з декількох причин. По-перше, такий лаконічний екскурс в історію різних народів дає можливість розкласти по полицях свої уявлення про відмінності та схожості різних націй і країн, а відтак і ринків. По-друге, процеси глобалізації диктують нам потребу вилазити зі своєї інформаційної мушлі та взаємодіяти з закордонними експертами, а для цього потрібно розумітись у нюансах різних світобачень. І по-третє, аби розвивати український ринок комунікацій, варто чесно визнати свої помилки минулого, сфокусуватись на наших ментальних перевагах і користуватись успішними інсайтами країн, чий рівень ВВП значно перевищує за наш.

Для мене було відкриттям думка про те, що на успіх країн не впливають культура, клімат чи географічне положення. А що ж тоді впливає? Я не спойлеритиму і залишу вам задоволення самим про все дізнатись. До речі про задоволення: незважаючи на те, що нонфікшн-література не завжди читається легко через перенасичення фактів та пояснення складних процесів, саме ця книга видалася мені напрочуд доступною. Якби не знати, що описані у творі факти не є справжньою історією людства, можна подумати, що у вас у руках знаходиться пригодницький роман.


Олеся Тетяноха, PR manager Prcom
Добірка книг для комунікаційників від Олесі Тетянохи, PR-менеджерки Prcom

Ел Райс і Джек Траут: «Маркетингові війни»

Книгу позиціонують як світовий бестселер для нової генерації маркетологів. У ній представлені стратегії й механізми маркетингу через призму справжньої військової справи на основі праці Карла фон Клаузевіца «Про війну». Так, автори дійсно заморочились над подачею і зобразили буквами картину, де маркетинг — це війна.
Ел Райс і Джек Траут упевнені: не існує єдиного способу ведення маркетингової війни, їх існує принаймні чотири у так званому «стратегічному квадраті»: 1) оборонні бойові дії, призначених для лідерів ринку; 2) наступальні бойові дії, призначені для компаній, що займають другу позицію; 3) удари з флангу, призначені для менших компаній; 4) партизанська війна, призначена для місцевих чи регіональних компаній. Усвідомлення того, який вид бойових дій необхідний, — це найперше та найважливіше рішення, яке вам слід ухвалити.

Не обійшлось і без наочних прикладів: автори аналізують дії провідних компаній світу в найвідоміших сутичках брендів: бургерну (McDonald’s і Burger King), пивну (прорив Budweiser, Heineken і не лише), за колу (Pepsi-Cola і Coca-Cola) та інших. Своєрідна історія «як було й як було б, якби…».

Майкл Аун: «Це ж клієнт, дурнику!»

Продовження назви — «34 корисні поради клієнтоорієнтованому бізнесмену». Автор — бізнесмен, переможець чемпіонату світу з ораторської майстерності, який проявив себе в сферах страхування, нерухомості й не тільки. Текст читається легко, ніби слухаєш розповідь хорошого друга під час чаювання. Хоча деколи заводить у дебрі спікерства й страхової справи, але лише в якості прикладу й розкриття досвіду. Тут ви знайдете рекомендації про комунікацію з клієнтами, як потенційними, так і постійними, і навіть майже втраченими. Як реагувати в кризових ситуаціях, як перемагати конкурентів з сильним іменем, як формувати команду.

Після прочитання ви володітимете й цікавою статистикою. Наприклад, кожен щасливий покупець розповість у середньому п’яти особам про свій позитивний досвід, але якщо його досвід був негативним — ним він поділиться вже з десятьма людьми. Водночас 95% незадоволених клієнтів знову стануть відданими, якщо на їхні скарги відреагують добре та швидко. Як саме — розповідає Майкл Аун.

Говард Шульц: «Історія Starbucks»

Історія успіху, яка стала бестселером New York Times. Говард Шульц — американський бізнесмен, саме він привів Starbucks до всесвітньої слави. У 1987 році Говард викупив компанію у засновників, попередньо пропрацювавши в ній на позиції керівника відділу маркетингу. З того часу бренд почав активно охоплювати павутиною ввесь світ, перш за все — завдяки якісному менеджменту. Я не фанат кави Starbucks, але історія створення справжнього культу навколо бренду мене зачепила. Кейс стане в нагоді топ-менеджерам, підприємцям і тим, хто планує відкривати власну справу. Щоб мислити масштабніше, нарощувати свій бізнес, нести соціальну місію і створити міцну культуру споживання продукту.

Фото в заголовку: Laura Kapfer / Unsplash


Читайте також: Корисна добірка книг для комунікаційників і маркетологів від команди Prcom на час карантину.

Теги: PRбізнесдобіркикнигикомунікаціїлітература

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

«ОЕ. 30 років у фото та спогадах». Книжкова новинка про творчий шлях гурту Океан Ельзи

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.