• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Мережа заправок KLO та агенція Michurin пропонує водіям #НаліпкиРівності

12 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Мережа заправок KLO та агенція Michurin пропонує водіям #НаліпкиРівності
Share on FacebookShare on Twitter

Святкувати чи не святкувати 8 березня? Для мережі заправок KLO це зайве питання. «Звичайно, святкувати. Як день рівності і солідарності», — заявляє компанія на своїй Facebook-сторінці.

«Сьогодні варто віддати належне досягненням і внеску жінок і замислитись над тим, який шлях здолали жінки у відстоюванні своїх прав. Міжнародний жіночий день — відмінний привід нагадати суспільству про необхідність гендерної рівності.

Саме з цією метою компанія KLO випустила #НаліпкиРівності — наліпки на автомобілі, що закликають водіїв ставитись одне до одного на дорогах як до рівних безвідносно статі. Концепцію та дизайн наліпок розробила команда креативної агенції Michurin.

Мережа заправок KLO та агенція Michurin пропонує водіям «наліпки рівності»

«На дорогах немає водіїв та водійок. На дорозі — усі рівні», – написано на наліпках. На них зображені гендерно нейтральні види взуття на противагу широко розповсюдженим «туфелькам».

Мережа заправок KLO та агенція Michurin пропонує водіям «наліпки рівності»

«Тепер туфелька у червоному трикутнику означає тільки одне. Те ж саме, що і шкарпетка у червоному трикутнику, або шльопки, або капці, або чоботи. Просто людина за кермом надає перевагу саме цьому взуттю. Можливо, у минулому туфелька мала інше значення, але сьогодні на дорозі усі рівні, незалежно від взуття», — зазначають креативники із Michurin на своїй Facebook-сторінці.

Мережа заправок KLO та агенція Michurin пропонує водіям «наліпки рівності»

#НаліпкиРівності можна безкоштовно взяти в мережі АЗС KLO.

Джерело


Читайте також:

  • Люди хочуть, щоб реклама в інтернеті більш точно відображала їхні особливості та особливості їхньої спільноти. В якості доказу Facebook представляє результати свого глобального дослідження ставлення різноманітних людей до інтернет-реклами.
  • Добірка кампаній з архівів Cannes Lions, які демонструють, що дедалі більше економічних секторів вважають за пріоритет гендерну рівність: від банківської справи до стрімінгових платформ.
Теги: Michurinавтогендерна рівністькреативсоціальна реклама

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

«Uklon за будь-який рух»: нова іміджева кампанія за участі «Курган & Agregat» про рух у кожному моменті

5 Серпня, 2025
Аналітика

Оновлені прогнози розвитку рекламно-комунікаційного ринку України 2025

1 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.