• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Dentsu представила споживчі тренди 2030

4 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Dentsu представила споживчі тренди 2030
Share on FacebookShare on Twitter

Комунікаційна група dentsu опублікувала глобальний прогноз споживчої поведінки на найближче десятиліття — Consumer Vision 2030. Споживчі тренди 2030 сформовано на основі опитування більше 30 тисяч споживачів по всьому світу і експертів, серед яких, футурологи, вчені, представники техіндустрії і лідери мережі dentsu. Дослідження проводилося протягом останніх 12 місяців.

Consumer Vision 2030 показало, що пандемія значно прискорила розвиток багатьох довгострокових тенденцій. Посилилася гуманізація свідомості споживачів. На перший план вийшли турбота про здоров’я, увага до екологічних проблем, а також запит на емпатію, інклюзивне суспільство і етичне регулювання технологій.

Dentsu представила споживчі тренди 2030

Споживчі тренди 2030: чотири ключові теми

Універсальний активізм

Близько 80% людей стурбовані тим, що зміна клімату матиме незворотні наслідки. Реакція компаній на ситуацію багато в чому буде визначати їхню репутацію. В найближчому десятилітті світ може почати перехід до «сталого капіталізму», який значно змінить бізнеси.

Споживачі стануть рідше купувати товари, які негативно впливають на навколишнє середовище. 7 з 10 респондентів очікують штрафів і підвищених податків для «неекологічних» брендів. До 2030 року вживання м’яса буде вважатися таким же шкідливим, як використання викопного палива. Третина опитаних планує їсти менше м’яса або повністю виключити його зі свого раціону.

Універсальний активізм

Синтетичне суспільство

Здоров’я і благополуччя знаходяться у фокусі споживачів у довгостроковій перспективі. Люди розраховують на допомогу технологій в досягненні цих цілей.

34% опитаних готові розглянути можливість впровадження мікрочіпа у свій мозок, щоб посилити фізичні здібності та навички. 32% респондентів сказали, що в майбутньому можуть навіть зважитися на медичне втручання для поліпшення свого ментального здоров’я. 

Віртуальний досвід продовжить розширюватися, оскільки більше двох третин споживачів відчувають занепокоєння з приводу відвідування публічних місць в майбутньому. Наступне покоління технологій доповненої і віртуальної реальності забезпечить щоденний іммерсивний досвід і наступ справжньої кіберреальності.

33% людей говорять про те, що в найближчі десять років зможуть довірити турботу про літніх родичів штучному інтелекту і роботам. Очевидно, що подібні зміни будуть викликати більше питань щодо етики використання технологій.

«Здорові» і сміливі бренди

До 2030 року потенційні ризики для здоров’я будуть сильніше впливати на рішення про покупку. На ринку з’явиться більше «здорових» товарів, наприклад, алкосінти — безалкогольні напої, які імітують не тільки смак, але й ефект від вживання алкоголю.

Бренди стануть більше вибірковими, вибираючи споживачів, з якими вони хочуть взаємодіяти. Оцінка надійності людини стане стандартною практикою для компаній і урядів до 2030 року. Третина опитаних вважає прийнятним, що в майбутньому їхні персональні дані будуть використовуватися для подібного соціального скорингу.

«Здорові» і сміливі бренди

Людський дивіденд: повернення до творчості 

У найближчому десятиліття на тлі росту автоматизації ще більш цінними стануть людські здібності, такі як творчість і співчуття, а також бренди, які успішно втілять їх у своєму продукті.

До 2030 року товари, ймовірно, будуть маркуватися відповідно до того, чи зроблені вони людиною або роботом. Людиноцентричність буде домінуючим атрибутом преміальних брендів.

Компенсуючи віртуалізацію багатьох сфер життя, люди захочуть частіше проводити вільний час за традиційними настільними іграми, а також влаштовувати вихідні або відпустку у форматі діджитал детоксу. Майже половина споживачів має намір час від часу відпочивати від використання гаджетів і цифрових сервісів.

Повний звіт — за посиланням. 


Читайте також: Компанія LOOQME до Дня письменника підготувала дослідження медіаактивності популярних українських письменників. 

Теги: Dentsuринки та дослідженнярітейлтренди

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?
Маркетинг і Комунікації

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

15 Квітня, 2025

У 2025 році реклама більше не просто ловить споживача в інтернеті — вона знаходить його в момент максимальної готовності до покупки. І саме тут на сцену виходить Retail Media —...

Читати даліDetails

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

Відбувся онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2022/2023»

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.