Креативники рекламного агентства TABASCO створили постери Stolen Part Matters про окупацію Криму Росією. На прикладі назв всесвітньо відомих брендів агенція стверджує — вкрадена частина має значення.
Так, на постерах назви лавмарок за допомогою нехитрої маніпуляції перетворюються на слова, що викликають зовсім інші емоції.
Кампанія стала вірусною після того, як креативний директор TABASCO Олександр Смірнов розмістив постери про анексію Криму на своїй сторінці у Facebook 27 лютого.
Зараз публікації про постери Stolen Part Matters можна знайти на Reddit, Twitter, LinkedIn, Facebook.
«Вкотре переконуюсь: ніщо не може зупинити ідею, час якої настав. Кейс чекав свого релізу з 2017 року, і шалений розголос, який він отримав, є прикладом справжнього органічного вірусу. Ці постери — соціальний проект TABASCO, створений для того, аби весь світ не забував, що Крим — це Україна», — зазначає креативний директор TABASCO Олександр Смірнов.
А нещодавно команда креативної агенції banda презентувала свою ідею для міжнародної ініціативи за деокупацію Криму CRIME(A). Її мета — перенести питання незаконної спроби анексії Криму з офіційних столів до людей, компаній та організацій по всьому світу. Переглянути деталі можна за цим посиланням.