Facebook продовжує публічно захищати персоналізовану рекламу, запустивши нову рекламну кампанію під назвою «Хороші ідеї заслуговують, щоб їх знайшли».
Декларація…
Сам Facebook заявляє, що кампанія призначена для того, щоб «допомогти людям зрозуміти, як персоналізована реклама, яку вони бачать, допомагає їм відкривати нове, що їм подобається, та підтримувати бізнес у їхній спільноті». Рекламний ролик з’явиться на телебаченні, радіо та цифрових платформах з четверга, 4 березня.
Керівники Facebook заявили, що ця ініціатива призначена для підтримки малого бізнесу, який зазнає труднощів під час пандемії.
…І реальні мотиви
Але у Facebook є й інший мотив. Відомо, що Apple вносить зміни в iPhone. Ці зміни, як очікується, значно ускладнять для рекламодавців можливість таргетингу реклами на мобільних телефонах та відстеження її ефективності. Очікується, що ця зміна помітно зашкодить бізнесу Facebook уже цього кварталу, про що компанія попереджає в нещодавно оприлюдненому звіті про прибутки.
Керівники Facebook уже кілька місяців жорстко критикують майбутні зміни Apple. Наприкінці минулого року Facebook навіть запустив друковану рекламу, стверджуючи, що ці зміни завдадуть чималої шкоди малому бізнесу, і пропонуючи виробникам онлайн-контенту звернутися до підписки, щоб замінити втрачений дохід від реклами, змусивши користувачів платити за те, що колись було безкоштовно.
У відповідь до змін Apple, які набудуть чинності найближчими днями, Facebook почне показувати спеціальні підказки. Їхня мета — заохотити користувачів ділитися своєю інформацією. Компанія розпочала тестування підказок минулого місяця. В підказках повідомляється, що Facebook використовує інформацію від користувачів для того, щоб «забезпечити кращий досвід роботи з рекламою».
Нову рекламну кампанію розробили частково і для того, щоб спонукати користувачів відповісти «так» цьому запиту Facebook.
«Мета нашої рекламної кампанії полягає в тому, щоб допомогти людям зрозуміти роль, яку персоналізована реклама відіграє для малого бізнесу, як вона підвищує їхню здатність рости та процвітати», — наголосив керівник відділу маркетингу компанії Facebook Ендрю Стірк в інтерв’ю телекомпанії CNBC.
Що пропонує нова кампанія
Кампанія триватиме 12 тижнів на платформах Facebook та поза ними. Вона включає телевізійні ролики, розроблені агентством Droga5, режисером Девідом Вільсоном і озвученими Грейс Джонс. Вони представляють загальну картину бізнесу, яка ілюструється фразою: «І все ж на кожну велику ідею, яку спіткав шалений успіх, існує багато інших, які ніколи не отримали визнання».
Завершуються телевізійні ролики прямим меседжем: «Хороші ідеї заслуговують, щоб їх знайшли. Персоналізовані оголошення допомагають вам їх знайти».
«Ми хочемо переконатись, що суб’єкти малого бізнесу обізнані з інструментами, які ми надаємо, і зробити цей досвід якомога позитивнішим, — пояснює Стірк. — Також ми прагнемо підвищити обізнаність споживачів про роль, яку персоналізована реклама відіграє для малого бізнесу та пошуку ідей».
Компанія заявила, що надає більше інформації про те, як персоналізована реклама працює на інформаційних панелях у Facebook та Instagram, і що реклама буде вести до цих центрів. У Facebook бізнес зможе розміщувати повідомлення з хештегом #DeserveToBeFound, а в Instagram з’явиться стікер з подібним текстом.
Facebook також заявляє, що намагається полегшити малому бізнесу перші кроки у маркетингу. Компанія відмовляється від оплати за рекламу для підприємств, які використовують інтернет-платформу для покупок у Facebook щонайменше до червня цього року.
Читайте також: Статистика Facebook для маркетологів — параметри, на які варто звернути увагу в 2021 році.