• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

25 Лютого, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження
Share on FacebookShare on Twitter

Як показують результати січневого соціологічного опитування* компанії Research & Branding Group, на початку 2021 року половина українців (51%) в якості джерела інформації надають перевагу Інтернету, тоді як телебаченню – 44%

Те, що ефективно працює в онлайн, вже навряд чи повернеться в оффлайн у повному обсязі. Багато аспектів життя будуть перенесені у віртуальний світ. Технології і програмне забезпечення для цих цілей стануть розвиватися значно швидше. На вістрі цифрового прогресу знаходяться засоби масової інформації і комунікації.

Головне джерело інформації

Як показують результати січневого соціологічного опитування*, на початку 2021 року половина українців (51%) в якості джерела інформації надають перевагу Інтернету, тоді як телебаченню – 44%. Радіо і пресі надають перевагу сумарно всього 2% жителів України. Слід зазначити, що вперше в Україні частка тих, хто надає перевагу Інтернету, як джерелу інформації, перевищила число тих, хто надає перевагу телебаченню.

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

Роль соціальних мереж

Особливе місце серед інтернет-ресурсів посідають соціальні мережі. Вони почали активно завойовувати прихильників на початку 2000-х. Тоді в США були запущені LinkedIn, MySpace і Facebook. Саме останній на сьогоднішній день є найбільшою соцмережею як у світі, так і в Україні, де користувачами Facebook є 59% жителів країни. У трійку найбільш поширених в Україні соцмереж входять також YouTube (43%) та Instagram (30%). Стрімко нарощує свою популярність в Україні Telegram (17%), кількість користувачів якого з 2018 року зросла втричі, тоді як число користувачів Однокласників (5%) і Вконтактє (3%) з 2018 року в Україні найбільш істотно скоротилося. Також кожен двадцятий українець (6%) має аккаунт у Twitter.

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

Месенджери не тільки для комунікації

Особливо активно з початку пандемії коронавірусу розвивався такий вид комунікації, як месенджери. Причому не лише в якості засобів комунікації (як замислювалося спочатку), але й як засоби масової інформації. Найбільш популярним месенджером в Україні є Viber (57% користувачів). До трійки лідерів також входять Facebook messenger (37%) і Telegram (20%). Майже кожен десятий українець користується What`s up (9%) і Scype (8%).

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

У кінці 2010-х – на початку 2020-х років ряд месенджерів об’єднали в собі функції обміну повідомленнями з рисами соціальних мереж, а також інформаційних каналів, які фактично стали паралельним світом і головним джерелом інформації для багатьох жителів планети. У даний час вже загальновизнаним є їх вплив на формування громадської думки. В Україні на сьогоднішній день лише чверть жителів країни (25%) не використовують чати / канали месенджерів як джерело інформації. Всі інші – використовують.

Чати впливають на думки кожного четвертого

Кожен четвертий українець (26%) визнає, що чати / канали месенджерів справляють певний вплив на формування їх особистої думки з тих чи інших питань, а для кожного десятого (11%) цей вплив є визначальним. У той же час на формування думки 22% жителів України чати / канали месенджерів жодним чином не впливають, а ще 16% – не визначилися.

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

В цілому ж майже половина українців (46%) визнають певний вплив соцмереж і месенджерів на соціально-політичні процеси в Україні, а ще 13% вважають його визначальним. Не вважають, що соцмережі і месенджери впливають на соціально-політичні процеси в країні 18% жителів України, а ще 23% – не визначилися.

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

*Опитування проводилося у період з 20 січня по 1 лютого 2021 року. Опитано 1802 респонденти у віці від 18 років і старше. Вибірка репрезентує населення України за статтю, віком, типом населеного пункту і регіоном проживання (за винятком непідконтрольних територій Донецької і Луганської областей, АР Крим, і м. Севастополь). Метод опитування – особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face). Максимальна похибка вибірки не перевищує +/-2,4%.

Автор: Олексій Ляшенко, кандидат історичних наук, аналітик Research & Branding Group

Джерело

Фото в заголовку: unsplash.com

Теги: інтернетмедіаринки та дослідженнясоціальні мережісуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.