• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

19 Лютого, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС
Share on FacebookShare on Twitter

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті.

Мало хто знає, що міста Чорнобильської зони поступово зникають: їх руйнує час та поглинає природа. А це означає, що з часом у людей зникне можливість побачити прямі наслідки катастрофи. «Ми хочемо, щоб люди встигли побачити все наживо та вивчити важливий урок: кожна дія має наслідок», — розповідають про новий брендинг Зони відчуження у banda agency.

«Ми шукали сильний візуальний образ, який змусить людей замислитися. І зрозуміли, що стандартний логотип не буде мати достатньої сили: статична піктограма просто не в змозі вмістити в собі таке важливе повідомлення. Так ми створили перший у світі невічний логотип», — додають креатори.

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

За основу команда banda agency взяла форму поверхні реактора, з якого все почалося. «Це відправна точка існування лого, наче це логотип Чорнобиля’86. І з кожним роком зображення змінюється та поступово зникає. Кінцева точка існування лого — 2064 рік, коли Чорнобильську електростанцію буде повністю виведено з експлуатації. Так ми закриваємо цей цикл історії Зони та відкриваємо простір для нового. І це нове вимагатиме інших візуальних рішень», — додають автори проєкту.

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Далі креатори створили навколо логотипу цілісну візуальну систему. Так само, як і лого, вона змінюється з кожним роком. Однак було вирішено, що ці зміни відбуватимуться не кожного 1 січня, а кожного 26 квітня. Відтепер новий рік у Чорнобилі починатиметься саме в цей день.

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

За словами авторів проєкту, нова візуальна система, змінюючись кожного року, робить кожен предмет колекційним та перетворює його на частину історії. Також це дає можливість поєднувати минуле та майбутнє в одному просторі, тим самим нагадуючи про вплив минулого на сьогодення. 

«В 2019 banda поїхала на екскурсію до Чорнобильської зони. Міста, що поступово зникають, справили на нас сильне враження. І нам захотілося розповісти про них усім, щоб якомога більше людей встигли побачити все наживо. Ми почали спілкуватися з керівництвом Зони, і виявилося, що вони саме хотіли оновити стиль Чорнобиля. Тож більше року тому ми почали розробляти новий брендинг Зони та створили логотип, що зникає. Ця ідея точніше за інші передавала ситуацію з поступовим зникненням міст Зони відчуження, тому вона й стала фінальною. А далі почався карантин, і розповідати про оновлений стиль було, як то кажуть, не на часі. До того ж, ніхто з охочих не зміг би поїхати до Чорнобиля через карантинні обмеження. Зараз Чорнобиль знову відкритий для туристів, і тепер треба встигунти побачити це місце, тому що воно не здатне протистояти часу, як і наша пам’ять, на жаль», — розповідають у banda agency.

Разом зі студією Other Land та Orient Web Development також було створено новий сайт Чорнобильської зони. Його основна ідея також полягає у перетині часів: минулого, теперішнього та майбутнього. Таким чином, на сайті користувачі можуть подорожувати у часі.

Відвідати новий сайт можна за посиланням.


Читайте також: Разом зі студією LLIWELL з’ясовали, що сьогодні відбувається на світовому та українському ринках дизайну та які тренди в дизайні будуть актуальні у 2021 році. 

Теги: Bandaбрендингдизайнребрендингтуризм

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.