• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Трейлери, тизери та твіттер: найефективніші кампанії до Супербоулу

6 Лютого, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Цього року Супербоул відбудеться 7 лютого у місті Тампа, Флорида. З цієї нагоди організатори Cannes Lions і платформа The Work підготували добірку з шести креативних робіт, створених до Чемпіонату з американського футболу, які виявилися надзвичайно впливовими і охопили величезну аудиторію. Ці найефективніші кампанії до Супербоулу містять і перехват чужої реклами, і фантазії на тему «що було б…», і нестримну хвилю користувацького контенту.

Whassup (Anheuser-Busch, DDB, 2000)

Ніхто не очікував, що кампанія Whassup стане настільки популярною, що її навіть пристосують до умов пандемії через 20 років після виходу оригіналу, щоб заохотити друзів не втрачати зв’язок одне з одним. В 2000 році ця кампанія здобула в Каннах Гран-прі в категорії Film, показавши, як мінімалістичний сценарій здатен створити слова, що увійдуть до лексикону і так у ньому і залишаться.

Interception (Volvo, Grey New York, 2015)

Завдяки соцмережам бренди можуть взаємодіяти з користувачами прямо під час великих подій на кшталт Супербоулу, але в цій кампанії автомобілебудівник Volvo зайшов ще далі. Він привернув увагу до свого бренду, вклинившись у обговорення запущеної до Супербоулу реклами інших автомобілів.

It’s A Tide Ad (Procter & Gamble, Procter & Gamble Cincinnati, 2018)

В той час як Volvo «перехопив» лише рекламу інших автомобілів, бренд Tide перехопив практично весь Супербоул. Його короткі 15-секундні ролики пародіювали типову рекламу до Чемпіонату з американського футболу. Тому до кінця змагання аудиторія вже прекрасно розуміла, в чому сіль жарту. Таким чином креативний підхід до медіа втримав на висоті увагу аудиторії до бренда впродовж всього перегляду Супербоулу.

The Son of a Legend Returns Home (Tourism Australia, Droga5 New York, 2018)

Найефективніші кампанії до Супербоулу містять ще один хороший зразок неординарного підходу до вибору медіаканалу. Туристична служба Австралії розіграла всю Америку, спершу створивши буцімто трейлер до фільму, а потім скориставшись Супербоулом як нагодою для «моменту істини». Для цієї кампанії Чемпіонат став не початком і не завершенням, а (що нетипово) поворотним моментом.

Newcastle Brown Ale (Heineken, Droga5 New York, 2014)

Newcastle Brown Ale створив до Супербоулу пародійне відео, яке цього змагання взагалі не стосується. Кампанія здійняла навколо себе чимало шуму та дала глядачам можливість уявити, якою була б реклама цього бренда, якби він не був настільки обмежений у своєму бюджеті

The Super Bowl Dunk (Gatorade, VML Kansas City, 2016)

Напій для спортсменів, Gatorade, переніс традицію обливання ним зі стадіонів у цифровий формат. Кампанія майстерно використала діджитал-технології, об’єднуючи людей незалежно від того, стежать вони за ходом гри чи ні.

Джерело

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїспорт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.