• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Новозеландська туристична служба висміює навалу однакових фото в соцмережах

2 Лютого, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нова Зеландія не менш, ніж будь-яка інша країна, прагне відновити свою туристичну індустрію. Але є одна річ, яку попри всі ці наміри вона терпіти не може: численні майже ідентичні фото з подорожей, які практично кожен інфлюенсер вважає за потрібне викласти в своєму інстаграмі. Тому Новозеландська туристична служба запустила кампанію, в якій вона висміює навалу однакових фото в соцмережах. Цією кампанією вона сподівається покласти край такому «соцмережевому мавпуванню».

Кумедне відео до кампанії Traveling Under The Social Influence закликає туристів бути оригінальнішими та вигадливішими в своїх фото. В головній ролі цього відео знявся комедійний актор Том Сейнсбері. Він виступив рейнджером вигаданої організації Social Observation Squad (SOS), обов’язком якого є патрулювання туристичних локацій Нової Зеландії та присоромлення тих, хто сліпо наслідує фототренди соціальних медіа. Його місія – переконати новозеландців робити креативніші фото під час своїх подорожей країною.

Серед усіх цих клішованих фото типу «ноги-хот-доги», «вид зі спини в балії», «поза мислителя» чи «йди за мною» особливою увагою було відзначено позу «орла на вершині». Кожен, хто піднімається на одну з мальовничих вершин Нової Зеландії (як-от Пік Роя чи пік Коромандель), вважає, що йому конче необхідно сфотографуватися у цій позі. Як результат в Інстаграмі за хештегом #RoysPeak можна знайти вже майже 70000 фото, і на багатьох з них – ця засіла в печінках «поза орла».

Гумор та сарафанне радіо

Бйорн Шпрайцер, директор з питань внутрішнього туризму Новозеландської туристичної служби, пояснює, що ця кампанія ставить перед собою декілька цілей. Вона має, по-перше, заохотити новозеландців відвідати нові куточки своєї країни, а по-друге – переконати їх показати щось новеньке і в соціальних медіа теж.

«Ми знову й знову бачимо навалу однакових фото в соцмережах, про яку б локацію мова не йшла. Але ж в Новій Зеландії можна робити багато інших неймовірних речей замість того, щоб ганятися за соціальними трендами», – зазначає він.

Водночас найкращою рекламою внутрішнього туризму є та, що йде від самих новозеландців. Рекомендації друзів та родичів щодо хороших місць для відпочинку є дуже впливовими. Тому, заохочуючи новозеландців публікувати оригінальні фото з нових локацій під тегом #DoSomethingNewNZ, кампанія впливає на доволі велику аудиторію і надихає її відвідати щось нове і нетипове.

Реакція на цю кампанію була, як зазначає агенція Yarn, напрочуд позитивною. Новозеландці (і не лише вони) гумор кампанії оцінили.

До кінця лютого Новозеландська туристична служба стежитиме за хештегом #DoSomethingNewNZ. Після цього десять найкреативніших учасників кампанії отримають подарункові сертифікати номіналом 500 доларів на подорожі в межах країни.

Джерело

Теги: гуморпсихологіясоціальні мережісуспільствотуризм

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.