Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних меншин, з метою розширити коло інклюзивності.
Компанія, яка стоїть за такими відомими брендами, як Dove, Ben & Jerry, Marmite, «Чиста лінія» та багатьма іншими, заявила, що планує використати силу своїх брендів у поєднанні з бюджетами, щоб втілювати різноманітність.
Дейв Інгрем, головний директор з питань закупівель Unilever, заявив, що компанія поставила перед собою мету витратити до 2025 року 2 млрд. євро (1,8 млрд. фунтів стерлінгів) на підтримку компаній, якими володіють і керують жінки, в яких поки що недостатньо представлені етнічні меншини, люди з інвалідністю та ЛГБТ-спільнота.
Unilever також збільшить кількість рекламних продуктів, які створюють і в яких беруть участь люди з етнічних меншин. Цей крок «допоможе подолати поширені стереотипи, які часто закріплювалися за допомогою реклами, та сприятиме більш інклюзивному представництву людей», — йдеться у повідомленні.
Крім того, Unilever планує впровадити революційні зміни у виробничий процес. Пандемія кардинально вплинула на умови праці: компанія, яка коштує £115 млрд, — другий за цінністю бізнес на Лондонській фондовій біржі — прагне розробити нові моделі зайнятості співробітників.
Алан Джоуп, виконавчий директор Unilever, нещодавно заявив, що офісні працівники компанії відтепер не працюватимуть в офісі компанії п’ять днів на тиждень. У цей же час у представництві компанії у Новій Зеландії її співробітники тестують 4-денний робочий тиждень. Сьогодні стверджується, що такий графік сприяє зросту продуктивності та підвищенню добробуту працівників.
Пропонуємо вам також згадати колонку Дмитра Мамонтова, Senior Copywriter Havas Ukraine, про 6 найбільш поширених рекламних забобонів, які уповільнюють розвиток ринку.