• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Британська компанія Moodbeam розробила браслет для визначення емоцій співробітників

21 Січня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Британська компанія Moodbeam розробила браслет для визначення емоцій співробітників
Share on FacebookShare on Twitter

Британська компанія Moodbeam розробила гаджет, який допоможе керівникам контролювати емоційний стан співробітників. Щоб передати дані, користувачу гаджету потрібно натиснути одну з двох кнопок: жовту, коли у нього гарний настрій; синю — коли поганий, інформує портал «24.інновації» з посиланням на сайт ВВС.

Браслет для визначення емоцій призначений для компаній, співробітники яких працюють з дому. Розробка допоможе керівникам більш якісно забезпечувати та контролювати добробут співробітників, пише BBC.

Як це працює

Браслет синхронізується з мобільним додатком і веб-сайтом. Співробітникам пропонують натискати кнопки, які відповідають їхньому настрою, протягом робочого тижня. Менеджери, в свою чергу, зможуть відстежувати емоційний стан співробітників на онлайн-панелі.

«Компанії намагаються постійно залишатися на зв’язку з персоналом, який працює з дому. Тут вони можуть запитати у 500 співробітників “Ви в порядку?”, не зв’язуючись з ними телефоном», — коментує винахід співзасновниця Moodbeam Христина МакХью.

Вона також додала, що користувачі, які вже випробували браслет для визначення емоцій, задоволені результатом. Таким чином, компанії можуть перейти від анонімних даних до персональних, адже співробітники дійсно хочуть, щоб їх ідентифікували.

Чому це важливо

Всесвітня організація охорони здоров’я встановила, що депресія і тривожність коштували світовій економіці 1 трильйон доларів на рік. Причина — втрата продуктивності. Пандемія СOVID-19 і масовий перехід на віддалений режим роботи лише посилили проблему психічного здоров’я співробітників. Крім того, за даними британської благодійної організації Mind, 60% людей віком понад 18 років заявили, що їх психічне здоров’я погіршилося під час першої хвилі пандемії.

«Роботодавці, які піклуються про віддалених співробітників, повинні також зменшити їх почуття ізольованості шляхом формування відчуття приналежності до колективу», — підкреслює почесний професор Бізнес-школи імені Джона Каса при Лондонському університеті Кріс Роулі.

Британська компанія Moodbeam розробила браслет для визначення емоцій співробітників

А тим часом нідерландський дизайнер створив «світлові рецепти» для сільського господарства. Вони не лише підкреслюють красу сільського господарства, але й покращують ріст польових культур.

Теги: здоров'якадрыменеджмент

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.