• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Креативну індустрію запрошують підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі з інфодемією

19 Січня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Креативну індустрію запрошують підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі з інфодемією
Share on FacebookShare on Twitter

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Український католицький університет (УКУ) та INSCIENCE запрошують представників креативної індустрії підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі за факти та доказову медицину в соціальних мережах. Для цього креативникам пропонують надати 30-денну pro bono-підтримку зі створення та просування digital-контенту медичного або наукового працівника у Facebook, Instagram або TikTok. 

Детальніше про програму

У грудні 2020-го на базі Школи журналістики та комунікацій УКУ партнери запустили безоплатну онлайн-програму «Соціальні мережі для медиків та дослідників. Як популяризувати медицину та науку онлайн?». 60 лікарів-практиків і дослідників із різних галузей вивчають, як розвивати персональний бренд і вести популярні блоги, щоб цікаво розповідати корисну та правдиву інформацію про науку та медицину, зокрема — про COVID-19 та вакцинацію. 

Серед учасників програми — студенти-медики та фахівці з 20-річним стажем, лікарі міських лікарень та сільських амбулаторій, інфекціоністи, педіатри, біологи та багато інших. 

У лютому 2021 року учасники курсу завершують своє навчання та починають робити перші самостійні кроки у соціальних мережах. Навички, підтримка та поради спеціалістів можуть стати вирішальними для успіху їхнього контенту та мотивації продовжувати просвітницьку діяльність. 

Креативну індустрію запрошують підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі з інфодемією

«Неправдива інформація завжди становила загрозу, а сьогодні вона особливо небезпечна для життя та здоров’я людей. З’являється все більше фейків та дезінформації про COVID-19 та інші захворювання, лікування, вакцинацію тощо. Щоб захистити здоров’я дітей та дорослих, ми підсилюємо голоси справжніх експертів та просимо креативну індустрію допомогти», — розповідає Анна Суходольська, голова поведінкових та соціальних комунікацій Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. 

«60 учасників курсу — це люди, які не побоялися кинути собі ще один виклик і почати вчитися новому. Вони мають різний досвід та спеціалізації, але вмотивовані не лише будувати власний бренд чи знаходити клієнтів завдяки соціальним мережам, а займатися просвітництвом, говорити цікаво і доступно про важливі наукові питання та підіймати авторитет доказової медицини і науки. І в цьому ми хочемо їх підтримати», — зазначає координаторка курсу, керівниця магістерської програми з медіакомунікацій УКУ Олена Кулигіна. 

Кого запрошують до участі

Підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі за факти та доказову медицину в соціальних мережах запрошуються креативні, комунікаційні та digital-агентства, експерти із digital-комунікацій, копірайтери та дизайнери. 30-денна digital-підтримка лікаря або науковця може полягати в окремих послугах — наприклад, допомозі з дизайном або текстами, але комплексна робота зі створення, планування та аналізу контенту буде особливо цінною. 

Лист із заявкою на участь або питаннями можна відправити на пошту до 1 лютого. У листі необхідно вказати, який формат підтримки ви готові надати. 

Програма «Соціальні мережі для медиків та дослідників. Як популяризувати медицину та науку онлайн?» проходить у партнерстві з Агенцією США з міжнародного розвитку (USAID).


Читайте також: Нещодавно Міністерство закордонних справ та Український інститут запустили сайт про Україну для іноземних аудиторій.

Теги: digitalкомунікаціїкоронавірускреативні індустріїмедицинанаукапандемія

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

31 травня на території Львівського національного університету імені  Івана Франка відбудеться OL Science & Tech Fest 2025 — всеукраїнський науково-технологічний фестиваль, що вже вшосте відбудеться у Львові. Подія повністю безоплатна,...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.