• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Рух починається з колеса: зоотропи Volkswagen ілюструють історію транспорту

12 Січня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія Volkswagen запустила в Америці свій перший ролик, присвячений бюджетному електромобілю ID.4. Мета цього відео – донести до людей ту ідею, що ці електричні автомобілі призначені для мільйонів, а не для мільйонерів. Форми це послання набуло доволі поетичної – дещо абстрактний фільм показує історію колісного транспорту, використовуючи для цього зоотропи. Відео, створене для Volkswagen агенцією Johannes Leonardo, було зняте режисером Семом Брауном з продакшн-компанії Imperial Woodpecker.

Пристрої, винайдені у 19 столітті, які крутять зображення, створюючи картинку, що рухається, послідовно показують винахід колеса, бричку з кіньми, велосипед, паровий потяг і так аж до електромобіля.

Як це зроблено

Кевін Воткінс, креативний директор Johannes Leonardo, обговорюючи цей проєкт з журналістами Muse, розповів, що практично все у цьому мініфільмі було знято з першого дубля. Всі зоотропи і подібні до них пристрої (зокрема фенакістископ, який створює анімацію ілюзією руху) були змайстровані з нуля і вручну, щоб надати їм щирості та непідробності. У цьому відео від Volkswagen задіяні мальовані ілюстрації, вінтажні фото та унікальна анімація, щоб водночас відтворити історію руху та ілюзію руху.

Режисер Сем Браун вирішив у цьому мініфільмі не вдаватися до жодних спецефектів, використовуючи лише можливості самої камери. Креативна команда зізнається, що для них цей знімальний процес був найскладнішим з тих, у яких вони брали участь. У день зйомок не можна було чіпати взагалі нічого окрім освітлення. Навіть рух камери був методично розпланований заздалегідь.

Зоотропи Volkswagen, звісно, є дуже специфічним (і доволі громіздким) способом оповіді. Але креативна команда хотіла не просто переповісти ключові віхи колісного руху, а передати тон та настрій кожної з показаних епох. Тому креативників і зацікавили старовинні пристрої для анімації. Спочатку вони думали взяти один лише фенакістископ (ще менш відомий пристрій, ніж зоотроп), але в ході роботи над фільмом усвідомили, що пристрої повинні еволюціонувати разом із історією, яку вони розповідають.

На питання «Чому вдаватися до такого високого мистецтва?» Кевін Воткінс зазначив, що в рекламі автомобілів практично все вже було кимось зроблено раніше і виглядає практично однаково. В цій категорії реклами складно знайти щось унікальне. Тому відео The Wheel було зроблено абсолютно несхожим на традиційну рекламу машин і подібним, скоріше, до кіномистецьких робіт.

Кого мають зацікавити зоотропи Volkswagen?

Цільовою аудиторією цього ролика є екологічно свідомі, але практичні люди. Досі в США електромобілі продавали або як статусну річ (еліта!), або як символ доброчинності (еко!). А ті, хто просто хочуть купити собі компактний SUV, досі ще не стикалися з водночас бюджетним та електричним варіантом. Тому компанія Volkswagen поставила собі за мету зробити електричну мобільність доступнішою для широких верств населення.

А зоотропи в цьому плані є символічними: їх не так складно зібрати вручну, і комп’ютерної графіки, щоб працювати, вони не потребують. Так і модель ID.4 створена просто для радості руху.

Джерело 1, 2

Теги: автовідеокреативмаркетинг і комунікаціїтранспорт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.