• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Як креативно рахувати дні: шість оригінальних календарів від брендів

11 Січня, 2021
Час прочитання: 5 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Календар може бути дуже впливовою точкою контакту між брендом та споживачем. Якщо ви запропонуєте дійсно хороший спосіб креативно рахувати дні, ваш бренд пропишеться на чиємусь столі чи стіні на цілий рік. Ось шість успішних кампаній з добірки організаторів Cannes Lions, які показують, як бренд може скористатися календарем, щоб знайти підхід до своєї аудиторії.

The Tea Calendar (Haelssen & Lyon, Kolle Rebbe Hamburg, 2013)

Бренд Haelssen & Lyon зібрав у своєму календарі усі чайні букети, які він пропонує споживачам, і розіслав такі календарі своїм бізнес-партнерам. Тобто вони могли цілий рік щодня куштувати новий чай. Це є хорошим прикладом того, як можна додати новаторства та креативності у розсилку зразків продукції.

Survival Calendar (Suncorp, Young & Rubicam Brisbane, 2015)

Клієнти страхової компанії Suncorp, які живуть у щедрому на стихійні лиха австралійському штаті Квінсленд, отримали від неї «календар виживання». Він мав їм допомогти пережити ті численні халепи, якими обтяжена ця місцевість. На кожній сторінці була наведена конкретна ситуація і що у ній треба робити, щоб вибратися з неї з найменшими втратами. Наприклад інструкція, як закріпити тросом дах, щоб його не зірвало. Такий конструктивний підхід викликав вдячність у аудиторії і водночас допоміг компанії Suncorp мінімізувати збитки своїх клієнтів, а отже і страхові виплати за ними.

Effective MicroOrganisms Calendar (EMRO Asia, Creative Juice\G1 Bangkok, 2014)

Серед календарів від брендів є й такий, який ставить за мету переконати людей відмовитися від хімії на користь органічних альтернатив. Щодня користувачів заохочували відірвати від календаря новий квадратик паперу з живими мікробами, який можна було вкинути у літр води і отримати той чи інший продукт, здатний замінити собою побутову хімію. У такий спосіб користувачі могли самі пересвідчитися, що органічні альтернативи є не менш ефективними, ніж хімія. Таким чином людей поступово спонукали змінити свою поведінку та ставлення до споживання.

Stain Calendar (Cotton, DDB USA, 2017)

Бавовна – одна з найменш вибагливих тканин в плані догляду за нею. Тому, щоб прорекламувати її, яскравий та стильний календар скомбінував кулінарію та моду, закликаючи користувачів розпрощатися з плямами на одязі. Цільовою аудиторією такого календаря стали блогери та лідери думок.

Slave Calendar (Iziko Museums of South Africa, Geometry Global Cape Town, 2016)

Загальна кількість рабів, яких ввозили до Кейптауну, сягає 71000. А імена їм давали за місяцем їх прибуття. Цей календар, що розповідає їхню історію, став однією з музейних експозицій. Він креативно показав, як замість того, щоб рахувати дні до майбутніх подій, календарем можна скористатися, щоб привернути увагу до минулого.

Hairstyle Calendar (Hair Culture, Leo Burnett Hong Kong, 2014)

Популярна гонконзька перукарня випустила календар, який представляв цілий ряд розкішних та чудернацьких зачісок, об’єднаних темою «повсякденного мистецтва». Календар від Hair Culture демонстрував креативний дух закладу і водночас став своєрідною програмою лояльності для клієнтів.

Джерело

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.