В рамках своєї кампанії, створеної агенцією Impact BBDO та проведеної в ОАЕ, бренд Snickers страхував людей від «голодних» помилок і виплачував їм компенсацію шоколадними батончиками. Щоб отримати таку компенсацію, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.
Як це вже давно стверджує Snickers, коли люди голодні, вони втрачають здатність нормально зосередитися та мислити критично. А це, в свою чергу, призводить до помилок, хибних рішень, нещасних випадків тощо. Тому, щоб допомогти споживачам пережити наслідки власних «голодних» помилок і уникнути їх у майбутньому, бренд Snickers запустив рекламну кампанію «Hunger Insurance». Тобто запропонував споживачам єдину в світі послугу страхування, яка виплачує компенсацію за помилки, скоєні під впливом голоду.
«Голодні» помилки можуть бути якими завгодно: від загублених ключів до забутої річниці весілля. Але тепер люди могли принаймні втішитися безкоштовними батончиками Snickers, посилаючись на голодне потьмарення здорового глузду.
Алгоритмічний розрахунок
Щоб залишити заявку, споживачам треба було поспілкуватися з чат-ботом на сайті кампанії та вказати деякі подробиці тієї неприємності, яка їх спіткала через пропущений обід абощо. Після цього вони отримували від Snickers акційні купони.
«Справа в тому, що досі бренд Snickers намагався лише запобігти тому, щоб люди робили помилки через голод. Але деякий неприємностей просто неможливо уникнути. Що ж робити тоді? Тому ми вирішили логічно розвинути цю думку і скерувати нашу кампанію в дещо іншому напрямку», – пояснив Ібрагім Ель Тавіл (Ibrahim El Tawil), бренд-менеджер Snickers в країнах Перської затоки.
Для запуску цієї кампанії бренд Snickers співпрацював з аналітиками сфери страхування, щоб розробити власний алгоритм оцінювання заявок. Завдяки ньому Snickers страхував людей від «голодних» помилок на різну кількість шоколадних батончиків, залежно від часу доби, настрою людей, місцевості, частоти таких помилок та тяжкості їх наслідків.
Ці дані було закладено у спеціально створений чат-бот, який аналізував тисячі ключових слів, пов’язаних з «голодними» помилками. Всі ці фактори оцінювалися сукупно і дозволяли розрахувати індивідуальну компенсацію в кожному окремому випадку. Чим більшими були наслідки помилки, тим більшою була компенсація – від двох до п’ятдесяти шоколадних батончиків. Це стало своєрідною інтерпретацією традиційних промоакцій типу «1+1».
Впродовж цієї кампанії щотижневі продажі Snickers зросли на 18%, а відвідування покупцями магазинів, що взяли в ній участь, збільшилося на 21%.