• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Як створювалися номіновані на «Еммі-2020» вступні титри серіалів: досвід студії Elastic

21 Вересня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Креативна студія Elastic, відома своїми іконічними, майстерно зробленими вступними титрами для серіалів та фільмів, останнім часом була особливо продуктивною. Якщо поглянути на номіновані на «Еммі-2020» вступні титри серіалів, можна побачити, що чотири з семи були створені саме нею. Всі вони дуже різні. Не менш вражає й те, що всі вони створені для різних телемереж чи платформ: «Вартові» для HBO, «Політик» для Netflix, «Карнівал Роу» для Prime Video і «Ранкове шоу» для Apple+.

Ось що провідні дизайнери цих проєктів розповіли про ідеї, які були покладені в основу цих робіт, та про їх реалізацію.

«Вартові» (Watchmen)

Канал HBO замовив у Elastic серію титульних карток для серіалу «Вартові». Кожна картка мала бути стилістично та концептуально інтегрованою в перші кадри кожної серії. Тому креативний директор Пол Мітчелл (Paul Mitchell) і його команда створили лаконічні титульні картки, кожна з яких містила в собі підказки до відповідної серії.

«Автори серіалу однозначно наголосили, що у нас навряд чи буде ціла хвилина на вступні титри, — розповідає Мітчелл. — Тому ми зосередилися на тому, про що цей серіал. А він про те, як з часом сума недосконалостей та прихованих від нас речей неминуче росте. Ось це ми й вирішили передати графічно».

Дизайнерам довелося бути максимально креативними, оскільки на кожну титульну картку приділялося лише кілька секунд. І, як зазначає Мітчелл, особливу роль тут відіграв звуковий дизайн, завдяки якому перехід від картки до нової серії відбувався цілком органічно.

Кожна титульна картка стала натяком, про що буде та чи інша серія. Тож не дивно, що фанати були від них у захваті.

«Люди почали роздивлятися картки, щоб зібрати всі підказки й зрозуміти, про що йтиме мова. І це було справді цікаво», — пояснює Мітчелл.

«Політик» (The Politician)

Вступна заставка «Політика» показує, як героя фрагмент за фрагментом збирають докупи з усіх тих речей, якими він себе оточує і якими він одержимий. Досвід, друзі та стосунки перетворюються на колекцію шкільних значків, банківських чеків, пігулок тощо. В результаті маємо ідеального манекена-президента, збудованого для своєї ролі. Зображення яскраве та насичене, а темрява, що причаїлася під усім цим, виражена метафорично, а не стилістично.

Креативна директорка Хайді Берг (Heidi Berg) та її команда почали працювати над цією заставкою практично з чистого аркуша, що для режисера Раяна Мерфі доволі нетипово. «Це, мабуть, вперше він просто сказав нам: “Знаєте що? Ось кілька сценаріїв. Прочитайте усе, і тоді подивимося, що вам спаде на думку”», — пригадує Берг.

Берг та її співдиректор Фелікс Солетік (Felix Soletic) були заінтриговані кольоровою гамою серіалу, що спонукало їх звернутися до естетики Веса Андерсона. «Неймовірна увага до тих об’єктів, які є для людини найдорожчими, дала початок нашій роботі», — розповідає Берг.

Одного дня Солетіка осяяло. Під час обідньої перерви він раптом підскочив і сказав: «У мене є божевільна ідея! А що, як ми зробимо його дерев’яним манекеном і оживимо? Уявімо, що він — шафка з сувенірами, і всі ці об’єкти живуть всередині нього». Спочатку таке було складно уявити, але потім креатори стали розвивати метафору того, ким же є цей Пейтон Гобарт, соціопат, який прагне стати політиком, і стали задаватися питанням, що ним рухає. І коли вони це для себе з’ясували, то спробували візуалізувати за допомогою метафор.

Ці номіновані на «Еммі-2020» вступні титри створено переважно комп’ютерною графікою, яка лише трохи доповнена акторською грою.

Так само, як картки «Вартових», заставка «Політика» містить пасхалки. І фанати ламають голови, намагаючись вгадати, що символізує кожен об’єкт.

«Карнівал Роу» (Carnival Row)

Конфлікт між людьми та міфічними істотами і розкішний продакшн-дизайн стали тими елементами, які креатори Elastic відтворили у вступних титрах «Карнівал Роу». Також тут можна побачити унікальне застосування досліджень руху Едварда Майбріджа. Саме такий спосіб фіксації та відображення руху сценарист Тревіс Бічем хотів бачити, коли звернувся зі своєю ідеєю до креативної директорки Лізи Болан (Lisa Bolan) та її команди. Також він шукав спосіб розвинути той образ музею, який можна побачити в цьому серіалі.

«Спостерігачі сприймають цих істот насамперед як експонати в музеї природної історії, — розповідає Болан. — Ми лише натякнули на кровопролиття, показавши відрізані крила фей, наколоті на декоративні шпильки. Експозиція показує політ та магію фей за допомогою епічних діорам з підсвіткою. Особливо важливим тут є відображення у склі маленької дівчинки, яка ще не усвідомлює, як суспільство за стінами музею ставиться до всіх цих істот».

Команда візуалізувала техніку Майбріджа як масивні музейні інсталяції, де сама підлога починає обертатися, перетворюючи всю залу на пристрій зоотроп, що створює ілюзію руху.

«Ранкове шоу» (The Morning Show)

Дизайнер Хезел Берд (Hazel Baird) працював над цією заставкою разом із Енгусом Воллом (Angus Wall), засновником Elastic, дизайнером та монтажером, який за свої роботи двічі здобував «Оскари» («Соціальна мережа» та «Дівчина з тату дракона») та «Еммі» (зокрема, за вступні титри до «Гри престолів»).

Волл зізнався, що у них було спочатку кілька ідей, які зайшли в глухий кут, коли вони спробували візуалізувати динаміку між персонажами серіалу. «В цьому серіалі відчутні феміністичні настрої, — пояснює він. — Тут є та ідея, що речі насправді є не такими, якими ви їх сприймаєте. Ми поекспериментували з різними підходами, але всі вони видалися нам надто повчальними».

Тоді Волл і Берд вирішили дослідити позитивний настрій ранкових шоу як жанру — те, які вони сонячні та як задають нам настрій на весь день. І тонкий саботаж цієї простої життєрадісності здався їм перспективною ідеєю.

«З одного боку, існує уявлення про те, якими речі мають бути (те, що зазвичай показують нам ранкові шоу), а з іншого — те, якими вони є насправді. Тому у нас крапки представляють людей: усі вони схожі одна на одну, мають однаковий розмір тощо. А потім одній крапці уривається терпець і вона каже: “До біса! Я піду іншим шляхом!” — і настає хаос».

Складнощі полягали в тому, як можна переконливо показати людську взаємодію за допомогою таких простих геометричних фігур.

«Чи здатні ми бути достатньо виразними, щоб цими найпростішими графічними елементами викликати відчуття відчуження, передати зазнану або завдану образу? Чи здатні показати людину, ладну по головах дертися на самий вершечок? Є чимало життєвих моментів, знайомих людям, які живуть у місті та працюють в офісі. І ми задалися питанням, як все це можна абстрактно описати», — пояснює Волл.

Загалом, ці номіновані на «Еммі-2020» вступні титри серіалів демонструють дуже різні сторони креативності Elastic. І те, що студія має чотири номінації на «Еммі», доводить, що кожна з цих робіт знайшла свій відгук у аудиторії.

Джерело

Теги: відеокреативсериалытворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.