• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Дві нові соціальні кампанії, які імітують ігровий інтерфейс

17 Вересня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Декого, може, й відволікатимуть всі ці меню, аватари та повідомлення, які імітують ігровий інтерфейс у відеорекламі. Втім, вони жодним чином не применшують вагомість двох цих історій: сумної та сповненої надії. Тому тут все буде зрозумілимо навіть тим глядачам, які нечасто грають у відеоігри.

Майже шутер…

Щоб переконати людей відповідальніше ставитися до зберігання вогнепальної зброї, Ad Council, агенція McKinney та некомерційна організація Brady створили відео, яке переносить глядачів у жахливу ситуацію. Ролик у стилі відеогри-шутера (з картою локації та чатом з іншими гравцями) показує, як батько, прийшовши додому, бачить, що його пістолет, який лежав у тумбочці, щез. А потім усвідомлює, що його дитина (проблемний підліток), замкнулася зі зброєю у ванній і ось-ось накладе на себе руки.

Креатори додали до зображення елементи графічного інтерфейсу, щоб відтворити ігрове середовище. Чат цілком здатен замінити собою субтитри.

«Імітуючи шутер від першої особи, нам легше досягти нашої аудиторії завдяки тій візуальній мові, яка їй зрозуміла. До того ж, така концепція робить людей відкритішими до розмови на складні теми», – пояснив С.Дж.Францітта, директор стратегічного планування McKinney.

Послання кампанії, запущеної у місяць запобігання самогубствам, полягає в тому, що надійне зберігання особистої зброї в сейфі може врятувати життя комусь із близьких та рідних. Адже за даними Центрів з контролю та профілактики захворювань в США 61% усіх смертей від вогнепальної зброї в Америці – самогубства. Тобто це число перевищує всі зумисні та незумисні вбивства разом узяті.

Щоб кожен глядач міг поставити себе на місце батька у цьому відео, креативна команда вирішила уникати будь-якої візуалізації дитини. Ані її вік, ані раса не згадуються, і навіть ім’я Кемерон може бути як чоловічим, так і жіночим.

Квест від ЮНІСЕФ

Друга з кампаній, що імітують ігровий інтерфейс, пропонує побачити у біженцях не жертв, а героїв. Це відео від VaynerMedia London для ЮНІСЕФ покликане нагадати всім, що мігранти – такі ж самі люди, і у них є свої мрії, амбіції та потенціал. Тобто все, що необхідно харизматичному герою відеогри.

Ця кампанія відмовилася від тактики «страху та провини», яка часто застосовується в соціальній рекламі, щоб знайти відгук у аудиторії. Відео показує все так, наче глядач – гравець, а дитина-біженець – персонаж. Аватари, лінійка здоров’я, інвентар, розблоковані досягнення – все це допомагає аудиторії побачити в дітях приховані таланти, а не лише їх нинішнє скрутне становище.

Троє дітей – Нора, Сама та Пойя – які мріють стати лікарем, письменницею та пілотом, пропонують глядачам нову місію – розблокувати їх потенціал.

Як зазначили креатори, відеоігри дозволяють поглянути на світ по-іншому, а отже й побачити під новим кутом проблеми дітей-біженців. І якщо у віртуальному світі можливо все, то варто замислитися, чи не можемо ми зробити більше для цих дітей у світі реальному.

Джерело 1, 2

Теги: ігрикреативсоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.