Команда Havas Digital Kyiv створила креативну кампанію для Dragon Energy Drink із залученням лідерів думок. З огляду на те, що бренд раніше не був присутній в соціальних мережах, була потрібна чіпляюча та довгограюча комунікація.
Про ЦА і треш-контент
Dragon — це енергетик для молодих людей 16-25 років з купою повсякденних турбот: навчання, робота, курси, вечірки, вигул собаки, побутові питання, соціальні мережі. Так, соцмережі: TikTok треба зняти, фото для Instagram обробити, відео в Stories опублікувати… Загалом, багато всього, що вимагає багато енергії. І не кожен знає, що Dragon вирішує це питання.
Виходячи з інтересів цільової аудиторії, логічно було зробити соціальні мережі головним місцем, інформування про напій. А оскільки сучасна молодь відпочиває, не тільки скролячи стрічку, а й надихаючись і заряджаючись усіляким треш-контентом, для них було створено треш-кампанію від Dragon. Таку, що неможливо перестати дивитися, тому що хочеш зрозуміти: «Що відбувається взагалі???».
Ідея
Раз у Джорджа Мартіна вже є мати драконів, то у Dragon Energy Drink повинен бути реальний батя! Який покаже яйце, з якого висидить Dragon. У буквальному сенсі. Так було запущено проєкт #БатьДракона.
Реалізація
Три величезних яйця було «підкинуто» лідерам думок: Олексію Дурнєву, Максиму «Фізруку» Сосновському і Антону Скуратову, щоб ті висиділи яйце і стали батями драконів. Причому досить енергійними батями! Протягом двох тижнів лідери думок супроводжували яйце, кожен день і де б вони не були (на дачі, в транспорті, на роботі, навчанні … всюди!)
Все, що відбувається, вони викладали в Instagram:
- транслювали своє життя з яйцем;
- періодично проводили активації з підписниками за допомогою опитувань і голосувань в stories, наприклад: «Як назвати яйце?»;
- та іноді ненав’язливо інтегрували продукт у свій контент;
Але до моменту вилуплення трималося в секреті, що це за яйце і хто з’явиться на світ.
Лідери думок так вжилися в роль бать, що навіть вдарилися в забобони і звичаї. Наприклад, закривали стікером обличчя яйцю. А один бать навіть похрестив його!
Після того, як всі яйця вилупилися і на світ з’явилися пляшки Dragon, наші герої змонтували «батьківські» ролики, щоб згадати найяскравіші моменти батьківства. І як раз у цих відео вже з’явився бренд.
Результати
З найперших публікацій аудиторія дуже зацікавилася тим, що відбувається. Вони активно коментували, задавали питання, ділилися своїми здогадками і навіть давали поради з висиджування яєць.
За підсумком кампанії #БатьДракона охоплено 3 780 000 користувачів, отримано більш 180 000 реакцій три дракони.
Читайте також:
Про свою професію, її переваги та недоліки розповідає Михайло Головачко, Head of Design у Havas Kyiv Design. А також Михайло дає поради початківцям про перший досвід роботи, адаптацію в команді, пошук ідей та знання, якими повинен озброїтись графічний дизайнер.