Молодий театр повідомив про відкриття театрального сезону — цього разу в оновленому візуальному стилі. Редизайн Молодого театру провели студентки школи Projector Оля Кузовкіна та Аліна Борисова. Проєкт створили на річному курсі Visual Communications Professium.
Як відбувалася робота над концепцією?
В лютому 2020 року команда Молодого прийшла із запитом на нову айдентику до студентів Projector та отримала на вибір чотири потужні концепції. А для реалізації обрали ідею студенток Олі Кузовкіної та Аліни Борисової. Редизайн Молодого театру створювали під кураторством Олександра Трегуба, співзасновника та керівника Projector; Дмитра Буланова, засновника Dmytro Bulanov creative büro; та Максима Лесняка, власника та креативного директора DOZEN.
«У Молодого чудові вистави, фантастичні актори й команда, гарна будівля, і цікава історія. Та при цьому невиразний візуальний стиль, що не личив театру такого рівня. Тож оновити потрібно було все — від логотипа до навігації всередині будівлі й при цьому зберегти впізнавані образи та дух театру. Студенти мали запропонувати новий і свіжий погляд на те, як може виглядати й комунікувати Молодий. З іншого боку ми мали чіткі обмеження, за які не могли виходити, бо це вже був би якийсь інший театр», — розповів куратор Олександр Трегуб.
«Основний плюс цього проєкту в тому, що студенти максимально занурилися у завдання та працювали в реальних умовах, з усіма складнощами, з якими зіштовхуються студії, агентства та бюро. Це був достатньо довгий процес і за часом, і за віддачею. Добре, що команда зі сторони театру активно співпрацювала з нами та розуміла цінність якісного дизайну», — розповів куратор Дмитро Буланов.
Перед стартом розробки концепції студенти відвідали екскурсії в театрі та дві вистави, провели польові та глибинні інтерв’ю з фанатами театру, а також взяли участь у бренд-сесії та дизайн-сесії, під час яких чіткіше зрозуміли уподобання та побажання Молодого. Під час польових досліджень та бренд-сесії студентів консультував Юрій Грановський, співзасновник та керівник досліджень в «Агентах змін».
«Ми хотіли нагадати про себе, залучити нових глядачів, удосконалити комунікацію в соцмережах. Сам процес був нелегким — обговорення, суперечки, підбір нових кольорів, шрифтів. При цьому ми не хотіли кардинально змінюватися, ідея полягала в тому, щоб залишитися впізнаваними для наших постійних глядачів», — розповів директор, художній керівник театру Андрій Білоус.
Що запропонували дизайнерки?
Концепція дизайнерок ідеально підійшла під побажання театру залишитися впізнаваними для аудиторії. В новому дизайні збережений основний символ Молодого — захисниця театру. Її скульптурний портрет віддавна прикрашає фасад будівлі, в якій розташований театр, а команда Молодого вважає її своїм негласним символом. Її осучаснений та лаконічний образ став новим логотипом та базою для айдентики.
Напис для логотипа студентки модифікували та створили унікальні літери з консультацією від дизайнерів Катерини Яцушек та Кирила Ткачова.
Основний візуальний прийом редизайну Молодого театру — рамка з логотипом у лівому верхньому кутку, який ніби виходить за її межі.
«Команда Молодого театру відкрита до експериментів, але вони завжди залишаються в рамках мистецького. Все має бути естетично, красиво, але не занадто радикально, з метою залишити щось для польоту фантазії глядача. Саме візуальне втілення такої мистецької рамки стало основним прийомом, а логотип із захисницею театру (ми назвали її Мельпоменою) красиво ліг на цю ідею», — Оля Кузовкіна, дизайнерка, співавторка концепції.
Як тепер виглядатиме Молодий театр?
Дизайнерки використали два нових шрифти («Фаворит» та «Ловелас») і підібрали шість основних кольорів для диференціації різних сцен: синій та бежевий для Основної сцени, сірий та рожевий для Камерної, та салатовий і жовтий для Мікросцени.
«Під час польових опитувань та дослідження стало зрозуміло, що одні люди ходять тільки на Мікросцену, а хтось — тільки на Основну. З’явився запит диференціювати сцени на афішах та в інших каналах комунікації. А ще унікальним є поєднання двох різних шрифтів в одному місці. Це особливість Молодого — в ньому ти за одну виставу переживаєш різні емоції. У нас навіть початково був посил, що “такий різний, такий свій”», — Аліна Борисова, дизайнерка, співавторка концепції.
У результаті проєкт вийшов за межі простої айдентики: дизайнерки також оновили навігацію в театрі та попрацювали над фасадом будівлі.
«Після обрання переможців почалась величезна робота по втіленню концепту. Оля Кузовкіна й Аліна Борисова разом із командою театру і кураторами пропрацювали все — дошліфували логотип і афіші, розробили нову навігацію (курував Саша Колодько з “Агентів Змін”), мерч, оновили соцмережі, рекламні носії й таке інше», — розповів Олександр Трегуб.
Після погодження концепції до проєкту долучилася компанія по виробництву контенту в доповненій реальності FFFACE і розробила Молодому дві маски для Instagram.
«Ми запустили 3D маску на основі нового логотипу для поширення оновленої айдентики. З одного боку це класика театру, а з іншого боку — сучасність Молодого. Та створили живу афішу для нового театрального сезону і передачі атмосфери театру у смартфоні», — прокоментувала Юлія Шуткевич, креаторка FFFACE.
Читайте також:
Що робити, коли у креатора ідей більше, ніж треба? Коли не знаєш, куди їх діти, а розбазарювати шкода? Журналіст і блогер Еддісон Дюваль ділиться порадами про те, куди прилаштувати «зайві» або «відкладені» ідеї.