Команда Havas Ukraine разом з компанією Фокстрот запустила вже традиційну щорічну кампанію «Back to school» у доволі нестандартних умовах. Чи повернуться діти восени за парти, чи знову навчатимуться в онлайні? Чи потрібен буде «білий верх, чорний низ», чи можна буде обійтися лише «білим верхом»? Бо питань у батьків цього навчального сезону багато, а чітких відповідей малувато. І що тепер робити з підготовкою до навчання?
Як вгадати, щоб не прогадати?
Що ж там буде? Бентежне питання, яке сьогодні звучить частіше ніж будь-коли. Але спрогнозувати щось у наші часи є надскладним завданням, а з іншого боку треба якось вирішувати.
Тож команда креаторів вирішила додати гумору в кампанію для Фокстрот. Вона уявила, а що було б, якби батьки вирішили зібратися разом й запитати про майбутнє у потойбіччя? Однак, на те дорослі і є дорослими, аби приймати рішення зважено.
Тому на питання «Оff чи on?» — відповідь «Купуй смартфон», а якщо «Ноут буде» взагалі «все прибуде»! Адже з формою для фізкультури або новим рюкзаком можна ще зачекати, а гаджети у навчальному процесі знадобляться в будь-якому випадку.