Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and Store Design). Проєкт отримав номінацію Гран-прі (Best in Show). Результат був оголошений на 49-му міжнародному візуальному конкурсі – VMSD’s 2020 International Visual Competition. Команда ЦУМ запрошена в США на міжнародну конференцію International Retail Design Conference (IRDC) – головна освітня подія для дизайнерів роздрібної торгівлі.
Також, Христина Юра, Старший фахівець креативного відділу ЦУМ, стала лауреатом 9-ї міжнародної премії молодих дизайнерів і архітекторів в сфері рітейл-дизайну – Design Dozen 2020, за версією американського журналу VMSD. Христина також увійшла до списку 12 кращих представників індустрії до 35 років, професійна діяльність яких є революційною і розвиває рітейл. «На мій погляд, основна мета вітрин сьогодні – продемонструвати концепцію бренду, його стратегію і напрямок розвитку. Це канал для спілкування з клієнтом, а не просто презентація товару», – коментує Христина Юра.
Креативна команда ЦУМ кожен сезон створює неповторні сюжети, застосовує інноваційні рішення, які гідно оцінюють на локальному та міжнародному ринках. Проєкт новорічних вітрин «Фабрика Подарунків» 2019 року отримав вже дві премії. Перша – це приз за найкращий новорічний декор в Україні 2019-2020 року від компанії Malls Club і MK Illumination. Друга – Гран-прі в міжнародному конкурсі Visual Merchandising and Store Design. Проєкт ЦУМ став головною темою літнього номеру VMSD, з виносом на обкладинку і історією його створення та реалізації на сторінках журналу. Весняні вітрини ЦУМ «Переродження» 2019 року, присвячені 80-річчю універмагу, також були відзначені нагородою в цьому конкурсі. Вони отримали заохочувальну премію Honorable mention.
В International Visual Competition беруть участь незалежні дизайнери, дизайнерські фірми, візуальні мерчандайзери, роздрібні продавці, виробники та дистриб’ютори з усього світу. Цей конкурс присвячений проєктам рітейл-дизайну, які були реалізовані протягом одного року. Конкурс проводиться 49 років поспіль.
Судді високо оцінили проєкт київського ЦУМ, зробивши акцент на тому, що саме емоційний відгук, який дають вітрини, надає можливість рітейлерам комунікувати зі споживачем. Michael Brindley, суддя 2020 International Visual Competition так прокоментував перемогу проєкту: «Рітейл переживає важкі часи. Ми повинні пам’ятати, що це сторітелінг і створення емоційного зв’язку».
У новому сезоні команда центрального універмагу готує щось дуже особливе, у співпраці з відомим українським художником, продовжуючи підтримувати мистецтво і українських арт-діячів.