Новий світ — нові виклики. KYIV MEDIA WEEK 2020 переходить в онлайн-формат та готує для учасників:
- аналітику світової аудіовізуальної індустрії від міжнародних агентств K7 Media, C21 Media, Ampere Analysis, Prensario International;
- дослідження української аудіовузіуальної індустрії від Media Business Reports.
Організатори форуму також пропонують разом віднайти антикризові рішення для сталого розвитку медіаринку.
Впродовж дня, з 10:00 до 19:00, на учасників події чекає:
- віртуальна професійна мандрівка від Азії до Південної Америки;
- прямі включення авторитетних експертів;
- панельні дискусії за участі представників провідних українських та міжнародних медіакомпаній;
- inspіration talks від зірок індустрії та багато іншого.
Програма охоплює всі сфери сучасного медіабізнесу: кіно, ТБ, формати, серіали, анімацію, digital-технології, дитячий контент, законодавство, унікальні можливості української медіаіндустрії, міжнародну копродукцію та ін.
Участь у KYIV MEDIA WEEK 2020 безкоштовна. По завершенню форуму всі учасники отримають KMW GМ White Paper — документ з ексклюзивними дослідженнями і оглядами у фактах і цифрах!
Місцем зустрічі та платформою для трансляції KMW Global Marathon стане сайт інформаційно-аналітичного партнера форуму Media Business Reports (MBR).
KMW Global Marathon організовує компанія Media Resourсes Management за підтримки Українського Культурного Фонду.
25-26 липня на ВДНГ з нами знову буде Кураж — улюблена київська денна вечірка. Квитки доступні лише онлайн — як один із заходів дотримання норм безпеки.
Протягом чотирьох днів з 20 по 23 серпня у киян і гостей столиці буде можливість відвідати традиційну культурну подію — ярмарок сучасного мистецтва Kyiv Art Fair, якому цього року виповниться п’ять років.